Gå til innhold

Og dette har jeg gjort frivillig....

Anbefalte innlegg

Tenk at man velger å bli gravid mer enn en gang....hvertfall alle vi som ikke var akkurat i toppform i første svangerskap. Bare det å være villig til å føde mer enn en gang burde jo være grunnlag for at man burde sjekkes ut grundig av psykologer.....hihi.

Kvalmen har inntatt, nei; overtatt livet mitt igjen. Når det omsider er over, kommer sikkert bekkenløsningen tilbake. Så blir man stor og tung og må tisse hvert femte minutt om natten....For så å tro på mange falske alarmer at nå skjer det, nå skal man føde....

Misforstå meg ikke- jeg er jublende glad for at jeg skal ha barn igjen. men egentlig er jeg nok ganske så gal...

Skal forresten forsøke akupunktur til uka *håpe håpe* og krysser alt som krysses kan for at det skal ha den ønskede effekt.

Så hvordan går det med alle dere andre gærninger? Formen ok? Har dere også begynt å vurdere deres egen tilregnelighet? Gjort noe gøy i det siste?

Har forresten nå fortalt den store nyheten til familien. Alle var kjempeglade:-) Litt tidlig å fortelle det kanskje, men har ikke noe valg lenger i og med at formen er som den er. Det var iallfall kjempegøy med alle reaksjonene!

Så, fortell litt da_ hvordan har dere det?

Klem

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6594611-og-dette-har-jeg-gjort-frivillig/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hadde ingen bekkenløsning sist, men var sjukemeldt så godt som heile svangerskapet og spydde heilt til fødestua.

Syns det var tungt og kjedelig på slutten, men dagen etter eg hadde født, var eg nesten klar igjen og savna det heile.

No er eg skikkelig dårlig igjen, og syns at denne nummer to skal bli den siste, men eg veit òg at når denne ungen er komt ut så eg får møte han/ho, så er eg klar og skal absolutt ha ein til. Minst :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...