Gå til innhold

Hvor tidlig fikk dere kynnere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg sniker meg inn her fra 2. tri for å høre med dere.

Er bare 12+6 i dag, men både i går og i dag har jeg plutselig blitt så utrolig hard på et lite område rett ovenfor skambenet. Jeg kan ikke forstå noe annet enn at dette er kynnere. Varte toppen 1 minutt og så var det over. En eller to ganger i går og en gang i dag. Kan ikke huske hvor tidlig jeg fikk den i forrige sv.skap men jeg ble plaget med det temmelig tidlig.

men jeg synes at i uke 12 var litt vel tidlig....noen som vet om andre som har fått kynnere så tildlig.

Rose 12+6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg fikk mine rundt uke 17 men har hørt om flere som har fått rundt uke 12.

Skrevet

godt å høre at flere har fått så tidlig. Selv synes jeg det er litt merkelig å få kynnere FØR jeg har kjent liv, har hørt om mange 2. gangsfødende som har kjent liv tidlig -så tildig som uke 12.

Så får jeg bare håpe at kynnerne ikke blir fult så plagsomme som i forrige svangerskap!

Tusen takk!

Skrevet

Førstegangsfødende og har hatt masse kynnere fra ca uke 18. Sier vel at andregangsfødende kjenner det ganske tidlig.

Skrevet

En dag på overtid og har ikke hatt det enda.....:0)

Skrevet

Fikk det veldig tidlig jeg også. Uke 16 visste jeg helt sikkert at det var kynnere, men kan hende det kom før.

Skrevet

Er 35+3 og har ikke kjendt mine kynnere enda :-( Ville satt pris på egentlig om jeg fikk kjendt dem, for da er jeg vel kanskje litt forberedt...? hehe

Skrevet

Mellom uke 12 og 15. Hadde masse kynnere første svangerskap også, men da begynte de rundt uke 20. Helt normalt at de kan komme så tidlig. Alle har kynnere omtrent fra de blir gravide har jeg hørt. Noen kjenner det bedre enn andre...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...