Iselin79 og 2 nydelige Skrevet 7. oktober 2006 #1 Skrevet 7. oktober 2006 Da hører jeg også til her inne... Etter en opphold i 2.tri jeg trodde skulle være eviglangt... Det var langt, men gikk fortere enn jeg trodde. Fra å være lengst på 2 tri, til å være kortest i 3. tri..hehe.. Nå sitter jeg her da, ikke sååå lenge igjen til termin 1 januar, føler meg ikke helt fødeklar enda, syntes ikke magen er så tung og stor enda til at den er noe problem...eneste som jeg sliter litt med er vannet...men men.. Håper jeg får lære masse av dere her inne, da dette er min første og jeg føler meg veldig "grønn"
t-79 og Jakob+ spire:) Skrevet 7. oktober 2006 #2 Skrevet 7. oktober 2006 hellu frøken!!! og velkommen etter til deg og lille jenta i magen ) tenk det du, nå er vi i 3. og SISTE semester, etter detta er vi mammaer...... :-O utrolig utrolig :-) klem
Heidi m beibi=)05.12. <3 <3 Skrevet 7. oktober 2006 #3 Skrevet 7. oktober 2006 Velkommen inn hit Iselin =) Husker deg fra 2. tri så det var kjekt å se litt kjentfolk komme etter =)=) Lykke til videre med svangerskapet!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå