Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

senga og vugga???

vil bare sove i vogna,der er det lunt og trygt...men,mannen har laget en kjempefin vugge,men nix....der skal vi IKKE sove nei.veldig synd,for han har virkelig gjort seg flid med den. noen tips??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hmm hvorfor er det ikke trygt å sove i vogna?? Mini sover i vogna på dagtid, funker kjempebra her, så om vi er borte så sovner han der og, aldri noe problem. Når han blir større kommer jeg bare til å bruke selen. Men til spørsmålet ditt, har du lammeskinn og sånn i vogna ville jeg puttet det i vugga, gjort det som du har det i vogna. en grunn til at han kanskje sovner bedre i vogna er jo at det er kalesj på den, dvs lunt og litt mørkere, og har du vugga i stua kan det hende han syntes det blir for mye uro rundt han. Barn er veldig forskjellige, noen sover overalt,mens andre vil ha mer ro.

Skrevet

Sånn hadde vi det med første barnet vårt. Bare vi trådte over terskelen på soverommet vårt for å legge henne i vogga, våknet hun og begynte å gråte. Hun likte ikke å være innepakket i helseteppe, ville bare ha teppe over seg. Kan tenkes at det ikke ble like lunt i vogga som i vognbagen.

Han vi fikk nå liker godt å bli pakket inn i helseteppe og reagerer ikke på å bli lagt i vogga på soverommet. Har også lammeskinn i vogga. Kan ikke huske om jeg hadde det sist...

Lykke til videre!

Skrevet

han knerten her må ha det lunt.pledd,dyne,kalesje osv...men jeg syns det er så synd den vugga står der og inneholder dukkene til di nest minste =0)

får lage til noe lurt,så kanskje...

dessuten er jeg lei den vogna som må stå inne hele tiden...

styrer jeg vogna på rommet er han våken med en gang.liker bråk,heldigvis.men ser for meg at dette blir litt kronglete når han vokser til.

takk for svar dere =0)

Skrevet

vi la en varmeflaske i senga til vår baby, slik at madrass og dyne var varm og god når vi la ham ned. Da ble ikke overgangen fra armene mine til senga så stor. Vi tok selvf bort varmeflaska når vi la ham der.

Funka kjempebra!

Skrevet

Hvis du prøver å gjøre omgivelsene mest mulig lik vogna da?

Himmel til seng og evnt vugge. Bruker noen pledd til å forme et trangt og lunt rede oppi senga og vugga. Putter noe som lukter av mamma oppi, f.eks en nattdrakt du har sovet i noen netter.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...