mrs1984 Skrevet 7. oktober 2006 #1 Skrevet 7. oktober 2006 siden i går kveld har jeg hatt mageknip og smertefulle kynnere konstant.. har ikke forstoppelse.ser heller ingen sammenheng mellom kynnerne/magesmertene, kan ik ta tiden mellom de, svært uregelmessing.kjenner samtidig press i underlivet, som om noe vil ut. samme følelse som å få mensen. 40 uker på vei nå... andre som har hatt det likt??? hva er dette??? plagsomt hvis dette skal vedvare leeeenge!!!!!
mrs1984 Skrevet 7. oktober 2006 Forfatter #2 Skrevet 7. oktober 2006 er dette starten på fødsel??? er så usikker, aldri vert borti dette før...;) håååper jo så inderlig at det kan være et tegn på at noe er i gjære.... 2 dager til termin....takker for svar..
gravidia Skrevet 7. oktober 2006 #3 Skrevet 7. oktober 2006 Har det akkurat likens selv. Har smerter nederst i magen og et press nedover som kan ta pusten fra meg til tider. Noen ganger føler jeg at jeg nesten går i lås pga dette presset. Føles nesten som om babyen holder på å ramle ut. Er 6 dager over termin og håper hver gang dette skjer at det er noe på gang - og det er det jo egentlig. Alt dette presset er babyen som tøyer seg og glir ned og gjør seg ordentlig klar til fødselen. Håper også at dette gir seg snart, for det er skikkelig vondt og ubehagelig.
mrs1984 Skrevet 7. oktober 2006 Forfatter #4 Skrevet 7. oktober 2006 ja, akkurat sånn...intenst til tider!!! så mye rart som skjer med kroppene våre...;) godt det snart er over og vi kan nyte de små lykke til!!- kanskje fullmånen hjelper oss i kveld??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå