snull Skrevet 7. oktober 2006 #1 Skrevet 7. oktober 2006 ,men hvordan og med hvor mye? Er på 2 dag med grøt idag(har fått 5-6 ts...), og lurer på når vi kan øke mengden litt. Hun spiser og det virker som om hun synes det er godt:) Men hvor mye øker dere med i gangen og blander dere bare med pulver og melk til konsistensen er "passe" ? Eller må man passe på å ha rett mengde pulver og melk ?(og hva er i såfall det?, står jo ingenting på pakken om det) Håper noen kan hjelpe meg litt
Gjest Skrevet 7. oktober 2006 #2 Skrevet 7. oktober 2006 Det er bare å øke mengden for hver dag det. Så lenge hun er fornøyd og ikke har fått noen reaksjon på det. Jeg brukte litt tid på å øke i og med at jeg begynte litt etter at han var 3 mnd. Noen øker veldig for, andre øker gradvis over tid. Når jeg blander til grøten så blander jeg til ønsket konsistens. Tar litt pulver, deretter melk og litt pulver til helt til jeg får en god posjon grøt.
Mini&Meg Skrevet 7. oktober 2006 #3 Skrevet 7. oktober 2006 vi økte ganske fort egentlig, ikke sånn på en dag eller to,men på en uke var han oppe i full posjon. nå får han grøt om morgene, midddag klokka 2 og grøt på kvleden. 5 mnd har han blitt nå
snull Skrevet 7. oktober 2006 Forfatter #4 Skrevet 7. oktober 2006 Takk for svar;) Da er vi nok oppe i full posjon innen 1 uke ja...,for her går de 5-6 t-skjeene ned på høykant:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå