Gå til innhold

Vondt i magen....

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har våknet om nettene med så vondt i magen at jeg bare jamrer meg... hva er dette? har lest at kynnere ikke skal være vondt....? jeg har jo også vondt i ryggen, noe som er normalt...uff... vet ikke jeg altså...

Og for flere uker siden var det masse liv nedi der, men nå om dagen er han veldig rolig... kjenner jo nesten ikke noe... i forhold til for noen uker siden... skal jeg sjekke meg? er det vanlig at sparking, bevegelser avtar ettersom ukene går??? det tror ikke jeg....

men de på sykehuset vil vel ikke ta meg på alvor, siden jeg kjenner liv nedi der noen ganger...?

( håper på særiøse svar )

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei.

hvor langt er du på vei??? nå er jeg uke 40 og kjenner lite bevegelser. dette er helt normalt, babyen sparer krefter til den store dagen og det er jo heller ikke så stor boltreplass nedi der... så leng edu kjenner litt liv hver dag er det helt normalt.. husket jeg ble bekymret da det endret seg så drastisk fra myyyye liv til lite liv.. men babyen har det helt topp!!

Skrevet

er i min 29. uke nå:) gleder oss... men hva med de smertene?

håper nå alt er bra med lillegutt.. !

når tror du din lille vil ut da? :)

Skrevet

jeg har hatt liknende smerter bare jeg har pittelitt luft eller avf i tarmen, så fort jeg har fått det ut er smertene over..er liksom ikke plass til det lengre...

jeg håååper min lillel vil ut i dag!!! har hatt ein del smerter og tegn de siste dagene. så nå setter jeg min lit til fullmånen i kveld!!!!

lykke til med deg...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...