Gå til innhold

Amming og håravfall.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så begynte mitt hår også å falle ut. Har flere venninner som mister håret etter måneder med amming. Noen som har tips for å hindre at man mister for mye?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vil gjerne også ha noen gode ideer ang. dette. Har ammet i 5 mnd og først nå begynner håret å falle... sukk

Skrevet

Har også ammet i 5mnd nå, og begynte å miste hår for ca 2mnd siden. Tror kanskje det er en liten bedring nå, men usikker... Spurte frisøren min om problemet, og om jeg burde ta B-vitaminer el.l. (tar noe gjennom Møllers Godt for Hjertet). Frisøren mente dette var noe som var helt vanlig ved amming fra ca 3-6mnd før det gav seg. Mente det ikke ville hjelpe med kosttilskudd av noe slag, men gikk over av seg selv:-(

Skrevet

Min ergaring er at det går over av seg selv etter noen måneder. Det håret vi mister nå, er det håret vi ikke mistet da vi var gravide. Det å ikke miste hår har faktisk vært noen av de første graviditetstegn jeg har hatt (før positiv test), og effekten har vart til barna har vært 2-3 måneder, så begynner hårtapet til tusen. Men som sagt, det gir seg snart :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...