Madamina Skrevet 7. oktober 2006 #1 Skrevet 7. oktober 2006 Så begynte mitt hår også å falle ut. Har flere venninner som mister håret etter måneder med amming. Noen som har tips for å hindre at man mister for mye?
k.l.e.m Skrevet 7. oktober 2006 #2 Skrevet 7. oktober 2006 Vil gjerne også ha noen gode ideer ang. dette. Har ammet i 5 mnd og først nå begynner håret å falle... sukk
petiteM's Skrevet 7. oktober 2006 #3 Skrevet 7. oktober 2006 Har også ammet i 5mnd nå, og begynte å miste hår for ca 2mnd siden. Tror kanskje det er en liten bedring nå, men usikker... Spurte frisøren min om problemet, og om jeg burde ta B-vitaminer el.l. (tar noe gjennom Møllers Godt for Hjertet). Frisøren mente dette var noe som var helt vanlig ved amming fra ca 3-6mnd før det gav seg. Mente det ikke ville hjelpe med kosttilskudd av noe slag, men gikk over av seg selv:-(
Mamma til godjenta & lillebror Skrevet 7. oktober 2006 #4 Skrevet 7. oktober 2006 Min ergaring er at det går over av seg selv etter noen måneder. Det håret vi mister nå, er det håret vi ikke mistet da vi var gravide. Det å ikke miste hår har faktisk vært noen av de første graviditetstegn jeg har hatt (før positiv test), og effekten har vart til barna har vært 2-3 måneder, så begynner hårtapet til tusen. Men som sagt, det gir seg snart )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå