Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2006 #1 Skrevet 7. oktober 2006 Da jeg var på do i dagtidlig kom det masse tykk gul slim på papiret da jeg tørket meg. Måtte bruke 3 tørk for å få bort alt... Kan det være slimproppen eller kom det plutselig bare masse utflod?? Nå seinere når jeg tisser kommer det ingenting slim... Det var ikke noe blod blannet inn i dette. Er så lei nå at det minste tegn på at det kansje kan være noe på gang løfter humøret mitt mange hakk opp...
Gjest Skrevet 7. oktober 2006 #2 Skrevet 7. oktober 2006 Hos meg var slimproppen,blank med brunlige striper på en måte, skjønte med en gang at det var den. Vet ikke om den kan være gul også..?
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2006 #3 Skrevet 7. oktober 2006 Det er nok slimproppen legen sa til meg at den kunne ha litt gul farge og det behøvde ikke å være blod i den.. har ikke hatt blod de gangene den har gått 2 g og jeg har født samme dag ...håper at det skjer noe hos deg snart:-))
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2006 #4 Skrevet 7. oktober 2006 Tusen takk for svar:-) Har født en gang tidligere og la aldri merke til noen slimpropp da. Jeg hadde faktisk ikke hørt om det så det var liksom ikke noe jeg ventet skulle komme ut! Håper det er slimproppen, føler jeg er ett skritt nermere fødsel da... Har ingen andre tegn til fødsel da men... Håper og venter på mer tegn snart. HI
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2006 #5 Skrevet 7. oktober 2006 Lurer på hvor mye slim som kommer ut når slimproppen går jeg! Er nok ikke lett å svare på men sånn ca??? Ser Hovedinlegger her tørka 3 tørk he he, men det var jo en ganske grei beskrivelse da :-)
lykkeligmed3 Skrevet 7. oktober 2006 #6 Skrevet 7. oktober 2006 Hei. Samme skjedde hos meg i natt. Liksom en stor gul klump med slim, æsj.... Hadde litt seigt slim kvelden i forveien også. Hadde ikke blod i denne gangen jeg heller, går vel lengre tid før det skjer noe da,,, sukk...... Lykke til, i natt er det visst fullmåne ( her pøser regnet ned så jeg får vel ikke se månen her;) håper den virker for det)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå