Gå til innhold

Milde himmel - testen er POSITIV!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi er inne i vår 19pp i forsøk på å bli gravide med vårt første barn. Jeg hadde IKM tirsdag, for 4 dager siden, og har alle tegn på mens i anmasj. Mensen har vært forsinket før, den, og hver gang har jeg trippet rundt og ønsket, tenkt og håpet...men nei, så var tanta der.

Etter å ha gått rundt egen akse denne gangen kjøpte jeg en clearblue graviditetstest, for å få avkreftet at jeg nok ikke var blitt gravid denne måneden heller. Og hva skjer!? Jeg fikk kryss!!! Ordentlig, skikkelig kryss!!

Etter flere år med endo, muskelknuter i livnmor og andre plager kan jeg ikke tro det - og spør derfor dere kloke medsøstre: Er jeg gravid? Kan det tenkes at jeg har vært gravid en kort periode mange ganger, men at jeg mister etter noen dager og får mensen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hvis tanta ikke har kommet og du har fårr positiv test så

er det vel bare å si GRATULERER!!!!!!!

SÅ fortjente etter så lang tid:-)

Skrevet

Gratulerer !

Jeg gleder meg med deg!

Skrevet

Gratulerer så masse!!!! Det er kjempeflott.. Så deilig å høre at andre får det til etter lang tid med prøving.

Ønsker deg og dine en fin tid i møte,,,

Masse klemmer

Skrevet

Da er du nok gravid:-) GRATULERER!!!! Så koselig å høre slike gladnyheter her inne, det er så alt for sjeldent. Lykke til videre!

Skrevet

Gratulerer så mye :o) Så fortjent!!! Ønsker deg masse lykke til :o)

Skrevet

gratulerer så mye!!!så morro når det klaffer:)

kos deg med dette,og lykke til!!

Skrevet

Du er gravid ja :-) Gratulerer masse!!!!!!! Kos deg med spiren og svangerskapet!!!

Skrevet

GRATULERER! Så gøy!

Det er alltid gøy å høre at en sliter får det til. Det gir oss andre litt håp. Kos deg masse med den lille spira i magen din.

Skrevet

JIIIIIIIIIIIIIIPPIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Gratulerer så masse! Da blir vi nok kjent på 1. tri. Var selv en sliter i 17 pp. Åh, kos deg masse med spiren din:)

Skrevet

Fantastisk gode nyheter - Gratulerer så mye.

Enig med de andre her, det er altfor sjelden mellom de gode nyhetene. Ønsker deg en skjønn tid uten bekymringer.

Stor klem :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...