Gå til innhold

er dere plaget med mye utlod??

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

hei:)

ja jeg er plaget med det,både mye og med vond lukt:(

så i dag var jeg på apoteket å kjøpte noe som heter Lactal..den kostet 169 kr med 7 tuber som skal sprøtes oppi..

dette er vist et veldig bra og poppulært produkt som skal virke og få orden på melkesyrebakteriene sånn at det blir riktig ph..

man kan bruke det når man er gravid,men ikke i den uken el er,for det kan ødlegge for sæden,hvis jeg forstod bruksannvisnigen rett..så jeg skal begynne på den neste uke.har el i disse dager:)

Noen har lite og noen har mye utflod.. men er det utflod uten spes konsistens og lukt trur jeg ikke det er noe å gjøre med?! Liksom vanlig.. men om det lukter etc så finnes det vel som baas sier produkter som kan hjelpe. Selv har jeg brukt/bruker vivag skjedekapsler noen ganger om jeg kjenner at det begynner å bli litt i ulage der nede. Gynekologen min sa jeg hadde sensitive forhold der nede eller noe sånt, så det skulle ikke så mye til før ph-balansen ble i ubalanse osv..

de hjelper iallefall:) Ellers vasker jeg meg med dr.greve intimsåpe og lufter musa så ofte jeg kan.. he he;) (helst om natta da... )

Annonse

he he he he he .. ja jeg ser det for meg.. tar med seg kartongen med biola på badet, setter seg ned og smører ivei.. ha ha ha ha *ler så jeg griner*

Jeg kjenner ei dame som er litt alternativ ang medisin, beh.. osv. hun var så plaget med soppinfeksjon i underliver, canesten tok ikke dette, så hun blandet canestenkremen med tea tree olje og smurte på en tampong og puttet oppi.. ikke rett på en flekk. hun trudde hun skulle dø, svei jo noe inn i hampen dette..!! men hun ble bra faktisk, så i ettertid mente hun sviinga var verdt det!!! Men ikke prø dette hjemme da, jenter.. he he!! tea tree er veeeeldig sterkt!!

jeg er plaget med mye og illeluktende utflod..... akupunktøren min sa at jeg skulle kjøpe molkosan på helsekost... det skal blandes med vann, 1 liter, og sprøytes opp i vagina, flere ganger i uka... det er sånn melke et eller annet. har ikke prøvd det enda.

Jeg har mye utflod. Snakket med gynekologen om det, og han sa at det er nå slik at noen har mye, mens andre har lite. Så jeg var normal =) Jeg liker det ikke! men slik er det bare. Jeg har mer i tiden mellom el og ikm.

Men lukter det, får annen farge eller klør, så bør man dra til legen.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...