Gå til innhold

Hva skal dere i kveld da jenter?

Anbefalte innlegg

Hei hei alle solstråler:=)

Noen som har planer for kvelden? Eller blir det avslapning og kos?

Jeg og min kjære skal besøke min søster og hennes sambo i kveld og kose oss der. Og gutta skal se fotballkampen i kveld. Så da skal jeg og søstra mi gå oss en liten tur.

Også blir det såklart sex når vi kommer hjem da. Må jo stå på nå som EL nærmer seg med stormskritt for meg.

ØNSKER DERE ALLE SAMMEN en strålende lørdag:=)

Stor klem fra meg til dere.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6593877-hva-skal-dere-i-kveld-da-jenter/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi har barnefri i helgen (for første gang...og han er snart 22 mnd) og skal ut å handle nå snart og på kino i kveld og så bare kose oss når vi kommer hjem...har el i morgen så da er det bare å stå på..he he;o)

GOOOOD HELG!

Hei :)

Vi skal på middag hos et vennepar. Blir koselig. Er litt usikker på hva jeg skal gjøre... Vet at vi kommer til å bli tilbudt vin, men tror jeg skal takke nei til det ikveld... Har IKM på tirsdag, og har enkelte symptomer på graviditet... Vet ikke om jeg tør å håpe, men greit å være på den sikre siden når det gjelder alkohol... Ulempen er bare at her i Finnmark så får man veldig raskt rare blikk om man takker nei til vin... Har ikke sagt til noen at vi prøver, da jeg vet jeg har PCO, og at det da kan være vanskelig å bli gravid...

Annonse

Annonse

Akkurat kommet hjem fra jobb jeg,så nå har snuppen å ungene laga hjemmelaga pizza:) Så nå blir det en lang varm dusj for meg å så inn i kose klæra for å kose seg med familien min med pizza snop å film:)

Når ungene har lagt seg blir det ennå mer kos;)

Jeg har fått UVI for første gang i livet i dag. :( Legen sa at det kunne ha sammenheng med det at jeg har sluttet på pilla og begynt å bruke pessar (det forandrer bakteriefloraen i skjeden)

Så i kveld skal jeg ut med en venninne og spise indrefilet av kalv med gåselever på restaurant... Siden det er såååååå synd på meg... ;)

Vi har laga pizza i kveld...

Nå er sambo opptatt med fotballkampen...

Og jeg kan bimme med god samvittighet...

Og etterpå?Vel...man må jo ha litt forebyggende aktivitet,slik at deler av svømmelandslaget ligger på lur i tilfelle egget slipper litt før tiden...

Livet er herlig jenter-håper dere får en flott kveld alle sammen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...