Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2006 #1 Skrevet 7. oktober 2006 Hvor mange har i lpet av svangerskapet sitt hatt dager der den lille har vert VELDIG rolig i forhold til normalt??
ScaryMama Skrevet 7. oktober 2006 #2 Skrevet 7. oktober 2006 Babyen min er generellt veldig rolig, og noen dager er han ekstremt rolig. I dag, f.eks. har jeg bare såvidt kjent to små bevegelser siden jeg våknet kvart på ni.
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2006 #4 Skrevet 7. oktober 2006 Hadde jeg hatt det hadde jeg ringt etter føden!!! Og ikke sitti her og lagd spørreundersøkelse om det.........
Heidi m beibi=)05.12. <3 <3 Skrevet 7. oktober 2006 #5 Skrevet 7. oktober 2006 jeg har også en veldig rolig baby. Ser mer bevegelser enn jeg kjenner... Kjenner mer sånn bevegelser enn rett spark. En kopp varm kakao pleier å gjøre susen. Har vært på føden en gang pga bekymring vedr spark. Har hatt lyst å ringe flere ganger, men dørstokkmila er lang. Men jeg er innforstått med at dette er et rolig barn og da må jeg på en måte ta hensyn til det. Men jeg kvier meg ikke for å ta meg en tur el to til på føden just in case for å sjekke forholda. Også har jeg morkake forann da, så d demper vel endel spark - har jeg forstått.
jannemor..venter Skrevet 7. oktober 2006 #6 Skrevet 7. oktober 2006 Jeg kjenner liv hver dag siden uke 17.. synes jeg det er rolig er det bare å dytte og og drikke søtt helt til den våkner..kan nok ha godt sove hjerte der inne også.. herjer med magen helt til jeg får et realt spark tilbake hehe.. dette gjorde jeg hver kveld også, da fikk jeg ro til å sove den natten.. Har aldri stresset med noe sparkeskjema heller, bare man kjenner litt liv hver dag er det jo bra nok.. men det er klart at hvis du kjenner rytmen til baibien godt, og merker at du ikke får respons når du prøver så skal man ta bekymringen seriøst og ringe føden.
jannemor..venter Skrevet 7. oktober 2006 #7 Skrevet 7. oktober 2006 uff.. bær over med mine skriveleif..stresser litt og lampa her er ødelagt, ser nesten ikke tastene.. )
moby dick Skrevet 7. oktober 2006 #8 Skrevet 7. oktober 2006 Jeg venter nr. 3, og har hatt tre vidt forskjellige babyer i magen. Førstemann, eller jente som det var, var temmelig aktiv i magen. Det fortsatte også etter hun kom ut. Andremann ( en gutt ), var skremmende rolig, men jeg gjorde som noen andre allerede har skrevet, dyttet litt rundt på magen, det pleide som regel å bli besvart. Han sov natta rundt etter kun få dager, og var roligheten selv. Nå med nr. 3 er jeg fullstendig mørbanket i magen. Jeg er sår (spesielt på venstre side-bein og armer) under ribbeina, nede ved lysken-i det hele tatt føles det som om jeg har fått rundjuling på innsiden. Jeg vet ikke helt hva jeg foretrekker.....Frykter en kjempeaktiv baby, eller forhåpentligvis har han (det blir gutt) slitt seg helt ut der inne.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå