Gå til innhold

Litt forvirret her jeg....

Anbefalte innlegg

Gjest Bjørnen Collargol

Fikk i dag 2 brev fra Ullevål. Først det med journalen vår og kopi av prøvesvareren pga at vi skal ta et forsøk privat mens vi venter på Ullevål.

I det andre brevet var det generell info/brosjyre vedr IVF prosessen osv. Når jeg snakket med legen der for et par uker siden fikk jeg beskjed om at vi ikke fikk starte opp før rundt mars neste år.

MEN i brevet som fulgte med det andre brevet står det : P.S. Dere vil bli innkalt til beh. i jan. 07

Betyr dette at de mener at vi skal starte opp med forsøk i januar eller vil vi bli innkalt til nok en samtale? Noe som kan hjelpe meg å tolke dette? Det må vel bety oppstart siden det står innkalt til behandling eller?

Klæm

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6593679-litt-forvirret-her-jeg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Når det står "Dere vil bli innkalt til beh. i jan. 07" så betyr vel det at behandlingen skal i gang da, dvs. at du ringer inn mens i januar og begynner på spray etter det.

MEN etter som Ullevål ikke har vært helt til å stole på så langt ville jeg oppsøkt dem, var jeg deg. Ta et besøk til klinikken og be om å få snakke med en sykepleier og se at hun faktisk skirver deg fopp for uttak i februar. Da er du på den sikre siden:-)

Lykke til!

Gjest Bjørnen Collargol

Takk for det!

Vi har jo som tidligere nevn bestemt oss for å ta et forsøk privat i mellomtiden og da blir oppstart i november. Har regnet ut at jeg vil teste rundt julaften. Dersom det ikke funker på dette første forsøket, hvor lenge må jeg i tilfelle vente før vi kan komme igang med neste forsøk?

En del spørsmål, men... :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...