Love2bemom Skrevet 7. oktober 2006 #1 Skrevet 7. oktober 2006 Har kjøpt røde panel gardiner, som skal være vintergardiner...røde puter i sofan...ble riktig så koselig..Så nå skal bare snøen og desember mnd komme, sånn at det kan pyntes til jul=)))) Så skal jeg pakke inn de julegavene som er i box!
MM med spire Skrevet 7. oktober 2006 #2 Skrevet 7. oktober 2006 Så flink du har vært ) Moro med noe nytt, blir som en ny stue da
Love2bemom Skrevet 7. oktober 2006 Forfatter #3 Skrevet 7. oktober 2006 Jupp...blir det! Kjempefornøyd=))) Forandring fryder!
MM med spire Skrevet 7. oktober 2006 #4 Skrevet 7. oktober 2006 Jeg bruker mere farger på puter, duker, pledd og lys osv om sommeren. Nå har jeg bytta ut til beige,brunt og gull. Da ble det litt lunere her inne Selv om jeg ikke har så mye nytt, så er det forandring ) Kjøpte noen nye putetrekk, løpere og lysestaker. trenger motivasjon for å komme igang med vask hjemme om dagen, da må jeg forandre litt for å lønne meg selv ))
rødhette* Skrevet 7. oktober 2006 #5 Skrevet 7. oktober 2006 Jeg har også lyst på nye gardiner... men vi har så mange vinduer, blir så dyrt... så må finne kjempegodt tilbud for å ha råd til å kjøpe nå... (Vi har ikke panelgardiner, men sånne som henger på vanlige gardinstenger..)
Love2bemom Skrevet 7. oktober 2006 Forfatter #6 Skrevet 7. oktober 2006 Jeg gikk for rødt jeg da...Ganske mørk...de som selges på princess nå...billig(og da har man råd til å bytte ut litt)samme i puter...Tenkte at rødt var bra, da kan de brukes i juletider oxo...og det ble veldig lunt=) Ellers har jeg hatt turkis som farge som gikk igjen...i gardiner,puter,pledd,stearinlys ol... Det var veeeldig godt å forandre ja=) Noen gleder må vi gravide ha i all ventinga eller hva??
Gjest Skrevet 7. oktober 2006 #7 Skrevet 7. oktober 2006 Flink er du. Er selv i sving med julegaver. Har mange igjen....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå