linneha Skrevet 7. oktober 2006 #1 Skrevet 7. oktober 2006 Bestemt oss for at vi skal kjøpe en emmaljunga edge duo:) vært å prøvd om understellet går inn i bagasjerommet (og de gjorde det!), så nå kan vi egentlig bare bestille den. Men såå er det slik at vi ikke blir enige (jeg og pappan) om hvilke farge vi skal ha...tåpelig problem egentlig :-D Jeg vil helst ha den i sort, noe som er nøytralt og stilig. Pappan vil ha den i fargen "elk", en brun og sort vogn med bilder av elger på innsiden. Vi venter muligens en jente, er ikke elger litt guttete??...vil jo at pappan skal få bestemme litt også, mn elger...hmmm. Noen her som har den vogna i andre farger?
Larviksjenta. nr4? Skrevet 7. oktober 2006 #2 Skrevet 7. oktober 2006 min venninne venter jente og de har kjøpt den i fargen elk.. synes ikke den er noe guttete.. men personlig liker jeg også den sorte veldig godt.. og ikke minst den i babyblå og mørkeblå. den er så nydelig med babyrosa teppe oppi.. skulle egentlig ha den vi, men endte opp med simo vi da. hehe.. lykke til.
Bibbi W Skrevet 7. oktober 2006 #3 Skrevet 7. oktober 2006 Hei! Vi har kjøpt vogna i platina. Den er nydelig, og passer perfekt både til jente og gutt. Den passer også til alle farger på voksipose. For vår del sto det mellom platina og sport carbon. Mvh
Zummi Skrevet 7. oktober 2006 #4 Skrevet 7. oktober 2006 Vi skal ha den i svart, når den bare kommer (den ble sendt fra fabrikk den 3. oktober, skal noen trille den hit eller?). Vi synes den fargen er enkel men samtidig stilig og er også samme farge som bilen Elk ble nr to på lista når vi valgte farge og jeg synes ikke den er for "guttete" til å passe til jente. (Du får også kjøpt sengesett i samme stoff/mønster som er inni Elk-modellen). Vi vet ikke hva det er for slags krabat som kommer ut men for vår del ble det i alefall svart
alexander`s mamma Skrevet 8. oktober 2006 #5 Skrevet 8. oktober 2006 dere kommer til å bli så fornøyde med vogna, gled dere til dere skal ut å trille
linneha Skrevet 8. oktober 2006 Forfatter #6 Skrevet 8. oktober 2006 Gleder meg masse til å trille, håper bare det ikke er altfor mye snø i februar! Bor i Tromsø, så det er absolutt muligheter for det ja...Ser for meg scener der jeg klatrer med vogna over skavler og klorer meg fast på isen. Tror kanskje jeg kjøper meg sånne pigger som kan festes på skoene. Skal bestille vogna om 2-3 uker, håper den kommer før jul:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå