Gå til innhold

Oktober: Nå har Ina kommet....


katoes

Anbefalte innlegg

11 dager før termin skjedde det.

Riene begynte ved 19 tiden på onsdag. Reiste inn til sykehuset ved 21.30 tiden. Og lille jenta var ute kl.23.43. Så det gikk kjapt og greit. Vi reiste hjem på fredag siden alt var bra med mor og barn. Godt å komme hjem til 2åringen også.

Så nå bare koser vi oss alle fire.

Beklager at jeg har sniki litt i køen, men gud å deilig at det hele er over.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Å gratulerer så mye katoes, tenkte på deg her om dagen. Så flott at alt er bra med deg og den lille jenta:)

Hvor stor var hun? Hadde dere det fint på den nye flotte fødeavdelingen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk. Hun var 3750gram og 50 cm. Flott jente med masse mørkt hår. Vi valgte å føde på fødestue vi da. Fødestuene ligger dessverre i den gamle delen. Men det var utrolig rolig og behagelig å være der. Så der fødselen var bodde vi helt til vi skulle hjem. Pappan var der nesten hele tiden. Men må si det var veldig deilig å ha han der også om natten. Blir fort mer styr og mas på vanlig barsel. Men fordelen der er at det er litt enklere å bli kjent med andre. Litt mere asosialt på fødestua. Men det passa oss egentlig helt utmerket.

Men du får forte deg å føde Nicita, så kommer vi mest sansynlig på samme barselgruppe.....

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syntes det var dumt at du ikke kunne vente på meg altså....men jeg skal forte meg;)

Hun høres jo bare helskjønn ut da:)

Du var på fødestua ja, spennende. Har vært inne på tanken jeg også, men slo det fra meg. Er jo førstemann, og min samboer ble litt blek ved tanken. Han har vært igjenom en traumatisk fødsel fra tidligere forhold. Kose dere masse, vi snakkes:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes jeg holdt meg lenge jeg. Sist fødte jeg 26 dager før termin.....

Kan kansje være greit å være i nærheten av smertestillende og annet utstyr første gangen. Man må jo ikke bruke smertestillende hvis det ikke er nødvendig der heller, men kan være greit å ha det tilgjenglig.

Jeg lå en stund i badekar, og det gjorde veldig godt. Absolutt å anbefale. Men har hørt fra kjente at det er utrolig flott i den nye fløya. Tror du bare kan glede deg.

Får håpe det ikke drøyer noe over termin da. Jeg følger med her inne. Så hvis det plutselig blir stille fra deg, så regner jeg med at det skjer noe.....

Snakkes :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...