Gå til innhold

Til dere som har termin i januar:

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har dere begynt å finne frem/kjøpe ting?

Blir jo litt mye stress å ordne alt i jula, så lurer på om ikke jeg skal prøve å få alt ferdig til jul.Tenker da på handle inn det vi trenger til babyen, sette i stand sengen og div.

Har jo termin 17 jan, men babyen kan jo finne på å komme før, og det er jo nok av stress med julebakst, gaver og div.

Hva gjør dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei. Vi har termin nesten på samme dag, har termin 16=)

Tenkte å begynne litt før jul jeg også. Er greit å ha muligheten til å bare slappe av i julen. Og skulle babyen finne på å komme før er det jo mange butikker som er stengt i julen, så greit å ha det meste klart før den tid tror jeg. Har hørt med veninner som har unger og de sa det var veldig greit å begynne å kjøpe inn litt og heller ta resten når det nærmet seg. Så slipper det å bli sånne skipper tak liksom=)

Lykke til videre i svangerskapet=)

Skrevet

Hei, eg har termin 5januar, eg har handla inn alt eg trenge, klær, bilsete, bil netting, vogn, seng. Alt står klart å vente... Klærne e vaskt å alt gjort klart. Alt står i kjelleren å vente på å bli tatt opp i desember ein gang.

Skrevet

jeg har jo en jente fra før så jeg har alt liggende i kjellern.Men er sånn ekkel kjellerlukt av alt så må vel ta det opp nå og lufte og vaske ting.

Når har dere klærne ferdigvasket? Har vasket babytøyet en gang men skal vaske det en gang til, pga at det har ligget i kjellern, men vet ikke når jeg skal vaske det for siste gang liksom.

Skrevet

Hei=)

Alle de store tingene til babyn har vi kjøpt...barnevogn,bilstol(kjøpt brukt av kjente),seng,stellekomode med badekar(lånt),voksipose,vippestol og venter på vugge som min bestefar holder på å lage. Ellers har vi fått litt bodyer ol i den minste størrelsen.Vet ikke helt når jeg skal begynne å vaske de,men det blir før jul ja!! Så er det no etterhvert bare å begynne å kjøpe litt klær,flasker ol...Har termin 13 jan...

Skrevet

Jeg har termin 15. januar. Har ikke tenkt å ha noe stress i jula, verken med babyting eller juleting.. Julegaver har jeg begynt å tenke på allerede, for å slippe ha stress rett før jul med det. Litt julebakst blir det, men ikke mye. Det får jeg også god tid til.

Vi har begynt å handle inn ting tidlig, men er enda ikke ferdige. Men jeg har sagt jeg vil ha alt vi trenger før jul, så kan vi heller supplere etter fødsel med ting vi vil ha men ikke trenger.

Klærne til babyen syns jeg det er for tidlig å vaske allerede nå, da de blir liggende så lenge isåfall, og bare samler støv. Tenkte vaske dem før jul dog, men først i desember. Begynne ha ting klart når det er ca 1 mnd til termin, syns jeg virker greit..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...