Gå til innhold

Tips til tekst i takkekort?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi giftet oss i utlandet i sommer, men har allikevel fått en del gaver fra familie og venner. Tenkte å lage takkekort men vet ikke helt hvordan jeg skal formulere det. De fleste skriver: takk for gaven vi fikk til vårt bryllup og så datoen,men vi fikk jo ikke gaven til vårt bryllup men etterpå. Synes det høres litt rart ut med. takk for gaven vi fikk etter vårt bryllup... Og så var det jo ikke egentlig bryllup heller, bare en ekteskapsinngåelse... Noen som har en god ide??

Fortsetter under...

Skrevet

Tusen takk for .... vi fikk fra dere da vi hadde giftet oss!

Skrevet

*Tusen takk for (den fine) gaven vi fikk i forbindelse med vårt bryllup.

* Tusen takk for (den fine) gaven vi fikk i forbindelse med at vi giftet oss.

* Tusen takk for (den fine) gaven vi fikk etter/ i forbindelse med vår ekteskapsinngåelse.

* Tusen takk for (den fine) gaven ( dere velger kanskje å ha brudebilde av dere i takkekortene (?), da forstår vel alle hva det gjelder uten at dere trenger å skrive annet enn takk for gaven.

Var det jeg kom på. Har ikke skrevet takkekort selv ennå, så vet ikke helt ......

Skrevet

"Tusen takk for gaven vi fikk i forbindelse med vårt bryllup"

Eller noe sånt;-)

Skrevet

jeg vill kanskje ha skrevet tusen takk for det flotte serviset,den flotte kaffekannen osv. vi fikk til vårt bryllup! :) tror folk setter pris på å lese at man vet hva man fikk av den og den. :) delv om man ikke åpner selv,så blir jo alt skrevet ned.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...