Gå til innhold

Erfaringer med Babysense ll?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har brukt denne til barna sine og som har noen erfaringer å dele?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet ikke helt om det er babysense II vår heter, men har vertfall babysense. Kjøpte da vår eldste datter ble født for 2,5 år siden. Syns det har vært en veldig trygghet å ha den, spesielt da vi var foreldre for første gang. Har nå ei snuppe på 1 uke og er mer avslappet denne gangen, men syns fortsatt det er trygt å ha babysensen. (Bare litt kjedelig når jeg ammer på natta og glemmer å skru av alarmen så den begynner å ule.... ;o))

Kjøpte forøvrig min via en amerikansk nettside og fikk den for halv pris (inkl frakt) i forhold til Norske priser :o)

Skrevet

Tror nok det er den samme vi har.

Jeg kjøpte babysense da gutten min var 8 mnd. Visste ikke at de fantes før da. Jeg har vært kjempegodt fornøyd med den, og for meg har den vært en utrolig trygghet!

Men har forstått at mange mener dette bare er falsk trygghet, og begynner da å tvile litt. Greit å høre andres meninger.

Gratulerer med snuppa, forresten!!

Skrevet

Takk for det :o)

Vi hørte om den gjennom et vennepar og kjøpte da. De hadde opplevd at alarmen gikk og gutten deres pusta ikke. Rista i han og han pusta igjen... Litt ekkelt ja... Det var kanskje ikke noe galt, men man vet jo aldri... Alarmen har gått en gang hos oss og, vet ikke hva som var årsaken, men alt var bra med snuppa da vi kom inn dit. Spretter opp rimelig fort da ja... Var slettes ingen hysterisk førstegangs da jeg kjøpte den, men ville ikke vært den foruten :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...