Gå til innhold

April: må bare skryte av egen innsats i dag!!

Anbefalte innlegg

Og litt i går.. Sydde dyne og pute til dukkene til snuppa + dynetrekk og putetrekk, og et putetrekk til ei diger pute som snuppa leker med på gulvet. -i går..

I dag sto vi opp kl 8.00 og år frokost, stella henne, og så tegna vi litt, så lekte vi med modellkitt, og så fingermala vi. Snuppa elska det!! Så lekte snuppa på golvet her med dukkene sine.. og jeg fant frem et fleecepledd vi hadde liggende og klipte det opp til to dukketepper til snuppa og to til niesa mi sine dukker, og så et litt større til snuppa som hun kan leke med her i stua. Oransje, -matcher selvfølgelig våre grønne puter og pladd.. hehe..

Så la jeg snuppa og kjørte på butikkeg. (Gubben var hjemme, altså) Kjøpte 3 julegaver, og stakk innom rema og tok med rundstykker hjem til lunsj. Så spiste vi alle sammen og så tok jeg fatt på syinga igjen. Laga dyne, pute, + trekk til niesa mi sine dukker, og sydde to kjoler og et skjørt til niesa mi si dukke. Pluss laga et smykke til dukka hennes.

PUH!! Og nå skal vi ut og kjøre en liten tur i regnværet... :)

Kan ha god samvittighet resten av dagen..-eller iallefall etter at jeg har ryddet opp igjen etter meg ;)

Sneiks beibs!! ;)

Fortsetter under...

wow, du er flink på syhånden skal jeg si:-)

Fingermaling digger mini også:-) I dag har vi laget høst bilder av div høstblader, blomster, gress o.l vi fant forrige helg, som har vært i press til nå og tørket:-)

Hi,hi, vet du hva jeg og småen har gjort? Vi har sittet i sofaen og delt en stor skål med is mens vi så på barne-dvd. Det verste er at jeg har verdens beste samvittighet for det også... :-)

Vi får satse på at det tar seg litt opp utover dagen.

*klappe, klappe, klappe* *reiser meg opp* STÅENDE APPLAUS!

Veldig flink har du vært! Jeg har jobba og hjulpet ei venninne med flytting i dag, så gleder meg til full dag med Mattis i morgen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...