Gå til innhold

Sove på magen... au!

Anbefalte innlegg

Lurer på om det er flere som synes det er vondt å ligge på magen om natten? Jeg er 14+6, og magen er ikke blitt spesielt stor. Er ikke dette litt tidlig?

I tillegg har jeg begynt å få vondt i magen om kvelden og om natten. Det er en blanding av mensensmerter og dårlig-mage-vondt. Er det noen som har det samme? Kan det være noe jeg spiser?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6593142-sove-p%C3%A5-magen-au/
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg syns ikke det er vondt å ligge på magen, men ubehagelig. Føler at jeg ligger på en liten ball. Så trikset mitt er å ligge på magen men ha en fot eller et kne opp hvis du skjønner hva jeg mener.

På slutten i sist svangerskap gledet jeg meg veldig til å kunne ligge på magen igjen, savnet det veldig, så jeg nyter det så lenge jeg kan nå.

Det med smerter vet jeg ikke, får høre om noen andre har det på samme måte.

Hei!

Jeg er i 14.uke og har stor mage...synes ikke det er godt å ligge på magen...dessuten har jeg brystspreng, så det gjør vondt.

Kan være ungen som vokser...derfor det føles ubehagelig, m hvis du er usikker er det bedre å snakke m legen din, slik at du ikke trenger å bekymre deg. Alt er nok helt normalt skal du se.

Lykke til.

Jeg sover på magen ennu, er 14+5, men syns ikke det er ubehagelig ennu:) Går så bra.

Men jeg er blitt dårligere den siste uka nå, kvalm, dårlig matlyst, alt byr imot...har ikke vært kvalm i svangerskapet før nå, så syns det er veeeldi rart. Blir litt bekymret...Brekker meg en del og! Skal ut å reise nå, så gruer meg veldig.

Jeg kan sove på magen, men det er ikke behagelig om jeg liger helt flatt på magen, må opp med et kne. ellers er brystene veldig ømme, så det er ikke så godt det heller. Når det gjelder smertene hadde jeg det også sånn da jeg gikk gravid sist, det kan bare være luft også. Er du plaget av treg mage? Det er veldig vanlig fordi muskulaturen blir slapp. Men det er forferdelig ubehagelig når det står på. Kanskje du skal gå deg en liten tur før du legger deg, det hjalp meg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...