Gå til innhold

vært til kontroll med svangerskapskløen min.........

Anbefalte innlegg

Skrevet

I går var jeg på sykehuset igjen.... det blir nok ingen desemberbabis på meg gitt.... legen sa at hun regnet med at dem skal ta hun ut rundt uke 37,hvis jeg blir værre kan det skje før..... så jeg skal prøve så godt jeg kan med at hun skal være der inne så nærme uke 37 som mulig... etter det er dem jo ikke prematur lenger!

så om en uke blir jeg muligens innlagt og skal ligge under observasjon....

skummelt og jeg har vel egentlig ikke fordøyd dette enda!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

får håpe den blir der til uke 37 og håper hun ligger den så mange dager som mulig over uke 37 og...

kom et lite sympati spark fra den lille i magen min når jeg leste dette og :)

Skrevet

Får håpe hun får bli der lengst mulig.

Hva kommer sånn kløe av?? Er det leverfunksjonen eller som gjør det ??

Skrevet

Er det din første?

Må være vanskelig om du har en fra før hjemme som også trenger deg.

Skrevet

Håper hun blir der så lenge som mulig da..... og ellers så får du jo god oppfølging og det er jo kjempebra!!!

Lykke til i alle fall :-)

Skrevet

hei!

det kommer av leverfunksjonen at leververdiene er forhøyet + gallesyre i blodet. leveren klarer ikke og skille ut gallesyre stoffene....

det er mitt første barn...

gruer meg veldig... men dem er jo flinke på sykehuset så man får den oppfølgingen man trenger :)

Skrevet

Har jeg gått glipp av at du har fått påvist svangerskapskløe, med leverproblemer?

Hvordan fant du ut dette? "bare" kløe, eller utslett også? Hvor klødde du?

Godt du blir tatt vare på! Uke 37 er jo bare "fint" å få baby!! :-)

Skrevet

fant ut av det med leverfunksjonsprøver og gallesyreprøver i form av blodprøve....er verdiene 10ganger forhøyet er det livstruende,mine er rundt 5ganger forhøyet men dem stiger.... klør masse under føttene og inne hendene og på leggene ser jeg ikke ut av utslettlignende blemmer og sår...

nå i det siste har det blitt værre å klør stortsett overallt!

Vi får håpe at hun blir inne til uke 37... som du sier da er det jo "fint" å få baby.... :)

Skrevet

Uff, så kjedelig! Du får knipe igjen noen få uker til! Er jo ikke såååå lenge til uke 37 ! :-)

Skrevet

får satse på at dem venter til da ja....

Plutselig skulle vi bli foreldre veldig fort... skummelt! Hadde ikke akkurat forberedt meg på dette!

Skrevet

Huff, det var ikke hyggelig å høre, men det er godt du får god oppfølging så det ordner seg nok til det beste..

Skrevet

Huff klødd litt under forrige svangerskap å det va ikke nå særli... det ga sæ heldivis... så æ misunn dæ ikke...

Frøkna mi kom akkurat 1 mnd før termin og va rask og fresk... mått ligg under lys to netter pga. gulsott... men det e både æ og brørn mine født med, så det kun ho ha fått om ho va født tel termin også...

Huff høres ikk enå særli ut å ligg på sjukhus tel observasjon... men e jo bra di passa på dæ :D

Klem!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...