popkind Skrevet 7. oktober 2006 #1 Skrevet 7. oktober 2006 Jeg har et stooort brannsår i panna som jeg vil bli kvitt fortest mulig! - Noen tips ? hilsen sønnen til popkind xD
kiara85*snartmammatil2* Skrevet 7. oktober 2006 #2 Skrevet 7. oktober 2006 har ikke noe annet tips enn alovera gel.... men nysgjerrige meg lurer da også på åssen du klarte å få et stort brannsår i panna....?
popkind Skrevet 7. oktober 2006 Forfatter #3 Skrevet 7. oktober 2006 Tok spytt på genseren og gne meg i panna to kompiser av meg ba meg og en annen gjøre det og sa det skulle skje noe morsomt. Og dumme som vi er gikk vi på den... sønnen til popkind
MM med spire Skrevet 7. oktober 2006 #4 Skrevet 7. oktober 2006 Så lurt da )) Aloe vera er best ja... Helst rett fra planta, men kremer og gel funker og... Løp og kjøp!!!
*Lucia* Skrevet 7. oktober 2006 #5 Skrevet 7. oktober 2006 hehe, sorry at jeg ler litt! Smør på honning, det hjalp når broren min hadde et sår som aldri grodde!! :-) Litt klissete, men det tåler du vel! :-)
Hanne og jentungen Skrevet 7. oktober 2006 #6 Skrevet 7. oktober 2006 Hehe, uff. Ler, men fikk litt vondt av han som gikk på det. Som de her sier; aloe vera gelé. Viss det ikke vil gro så kan du kjøpe Bacimycin som salve eller pulver på apoteket, sammen med et plaster så får man da underverker....
amanda,mamma til Imre og Storm Skrevet 7. oktober 2006 #7 Skrevet 7. oktober 2006 *ler* Aloe Vera er nok det beste ja
Sprudle *født en liten jente* Skrevet 7. oktober 2006 #9 Skrevet 7. oktober 2006 lavendelolje.... det funker og det gjør at det ikke blir store arr også....
popkind Skrevet 8. oktober 2006 Forfatter #10 Skrevet 8. oktober 2006 Takker og bukker Hilsen sønnen !!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå