Gå til innhold

Blødning!


kristine26

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nei, har ikke det. Men så lenge det ikke har vært en veldig kraftig blødning så er det like normalt å blø i et svangerskap som å ikke gjøre det:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Kristine

 

Jeg er 5 uker og 4 dgaer på vei og fikk litt blod på papiret både fredag, lørdag og i dag søndag. Det er veldig lite, bare stripe på ppiret når jeg har tisset og tørker meg. Ble veldig redd, men leste på barnimagen, uke for uke, at det var normalt, og at man ikke skulle være redd. Det sto under uke 5 for mor, og uke 3 for babyen:)

 

Så jeg får bare følge med, og håpe at alt er i orden.

 

Blør du mye?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei; Alt er nok i orden som du sier. Vet om flere som har opplevd det samme som deg. selvsagt skummelt når det skjer, og man blir naturlig nok engstelig for at noe ikke er som det skal Så selvsagt greit å følge med som du sier, men det er noe som normalt kan skje ja.

Mine venninner har velskape unger:)

Gratulerer med å være gravid:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

håper ikke å uro noen..det er normalt å blø litt i starten, men ville selvfølgelig følgt med hvor mye og lende dere blør..jeg blødde i uke 5 bittelitt bare, og igjen i uke 8..og mistet i uke 10 ( ma). men det er jo sjelden det går slik..men ikke gå rundt og blø mye og ofte..ring legen deres om dere føler noe ikke er som det skal..:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for det, ja får bare håpe at alt er i orden. Skal for sikkerhetsskyld ringe gynekologen imorra, sånn at jeg blir rolig, eller eventuelt få sjekka om alt er ok.

 

Ha en fin søndag:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Blødninger i forbindelse med svangerskap skal altid følges nøye opp. Jeg har selv hatt tre mindre blødninger (er i trettende uke) og er nå henvist til innvendig ultralyd. Sånne små blødninger kalles spot-blødninger og kan være ganske normale, legen forklarte meg at de kan komme av stress o.l. En venninne av meg hadde en sånn blødning du snakker om, hun måtte ta ultralyd og den viste at morkaken lå galt plassert og gjorde slik at hun fikk blødninger. Hun fikk ikke løfte til dette hadde ordnet seg og ble sykemeldt en mnd. Så jeg anbefaler deg å få det sjekket! Hilsen meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...