Gå til innhold

Det gikk galt igjen...

Anbefalte innlegg

Føler meg nesten slem som ødelegger denne rekken av gode nyheter med en trist nyhet fra meg. Det gikk ikke denne gangen heller, akkurat som jeg nok innerst inne fryktet. Har hatt litt spor at blod et par dager, men i dag kom blødningen skikkelig, og jeg føler meg ikke gravid lenger. Er ikke i tvil og hva som har skjedd, og er trist og føler meg egentlig ganske tom. Kommer til å ta en pause fra all babytenkning fremover, og begynne å bruke prevansjon igjen. Kjenner at jeg greier ikke mer av dette nå, og at jeg må bruke kreftenen mine på familien min, jobb og skole. Mer har jeg ikke overskudd til.

Ønsker alle dere flotte damer lykke, lykke til, og en stor gratulasjonsklem til dere som er blitt gravide fra meg.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6593042-det-gikk-galt-igjen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Huffa meg ninni35.

Dette fortjente du virkelig ikke.Jeg vet ikke hva jeg skal si,ord blir fattige til trøst.Sender deg en god klem,og håper på bedre dager fremover.Håper ninni-mannen tar godt vare på deg!

Klem fra vilsågjerne

Annonse

Ble så lei meg på dine vegne da jeg leste hva som hadde skjedd. Husker deg godt siden du var i litt sm situasjon som meg selv, dvs at du akkurat hadde begynt med studier igjen og plutselig oppdaget at du var blitt gravid når du minst ventet det.

Føler med deg og håper du kommer over dette så snart som mulig.

Masse lykke til og varm klem fra

Uff, så trist!

Føler virkelig med deg! Pass på deg selv nå.

Hvis du begynner på prevensjon bør du tenke gjennom hvilken type du velger, ettersom det kan ta tid før kroppen er kvitt påvirkningen - hvis du vil prøve å bli gravid igjen senere. Men det vet du sikkert fra før.

Jeg vurderer selv hvor mye mer jeg orker prøve, men vet at det er tyngst når jeg akkurat har fått mensen. Har hatt 3 SA, men har også en datter.

Ønsker deg alt godt!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...