Gå til innhold

skravletråd ikm uke 42!!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har IKM på onsdag og trodde ikke jeg skulle tenke noe særlig på det, men gjør det visst likevel..hehe. Har litt dårlig samvittighet for en fest forige helg og en bagel med røkelaks idag, men.. huff kan jo ikke leve som gravid før en er det heller.. :)

Hei, jeg har også IKM i uke 42. Trodde jeg hadde IKM lørdag den 21, men hadde EL onsdag den 4, så da har jeg IKM fra mandag den 16 til onsdag den 18 (det varierer med 12-14 dager for meg fra EL til IKM).

Jeg har endel symptomer:

Har veldig såre bryster (ikke ømme som vanlig)

Stiv og støl i korsrygg (prikker i halebeinet)

Små kvalm

Men disse symptomene kan jo komme av andre ting, tror jeg begynner å få influensa. Er det tidlig å få symptomer 2-4 dager før IKM???

De siste dagene til IKM er laaaaaangeeeeee!!!!! ;o(

Annonse

jaaa..hehe.

Tror jeg leste et sted at man kan få symptomer en uke etter el. men er helt nybegynner så skal ikke si noe sikkert. :) Hadde litt såre brystvorter for noen dager siden, men det er borte nå..trykket i ryggen likeså.. Føler meg ikke gravid, så aner ikke.. men spennende likevel. Tror nok jeg skal spandere på meg en test om ikke tr kommer før..hehe.

Har så veldig vondt i magen! Skikkelig press der nede og litt stikninger innimellom... Hmmm... Pleier vanligvis ikke ha så mye vondt før TR. Her en morgen våknet jeg plutselig fordi jeg blødde neseblod. Det har jeg jo ikke gjort på kjempelenge. *Lete etter alle symptomer*

Krysser fingrene for at det kanskje har funket likevel denne pp da :) ?!? Har vært ganske avslappet ift prøving denne mnd i og med at jeg skulle reise bort rundt EL. Kanskje det er det som er oppskriften?? Hehe..

Vel, innerst inne tror jeg nok TR dukker opp mot helga likevel...

Jeg har også vondt i magen.. Skikkelig irriterende.. Får jo liksom litt sånn før tante skal komme, så regner vel med det er grunnen.. Men er litt stikninger også, og det er ikke så normalt.. Men vet ikke.. Ikm til onsdag tror jeg.. eller tirsdag.. Har ingen planer om å teste før helga.. men det klarer jeg garantert ikke å holde..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...