Gå til innhold

skravletråd ikm uke 42!!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

tvillinger er kult...(aner jeg jo egentlig ikke da men...)jeg vil og ha det

faren min er tvilling så jeg er disponibel. og jo eldre man blir øker også sjansen.

vi har bestemt at vi skal kalle dem for twinsa...eller kidsa da...hi hi

-twinsa er i barnehagen ha ha ha

syns å ha hørt at det med tvillinger pleier å hoppe over en generasjon? Så hvis noen av dine besteforeldre var tvillinger så har du større sjanse til å få det også?? stemmer dette?? Nå har jeg jo ingen tvillinger i familien (som jeg vet om da... ) så sjansen er vel uansett liten for min del :)

Annonse

dollypopp!!

Håper det er våres tur. Har hatt skikkelig merkbar EL denne helgen.. Har sørget for mengder med "svømmere". De er såkalte "supersvømmere", har testet. Får håpe de finner veien. Stemte med EL den 7. Testet da.

Spennende!!

Heia, veldig koselig at vi er så mange somIKKE skal få mens på samme uke.

Jeg trenger ett lite råd, er i ett dilemma, skal på firmafest fredag, hvor det blant anna blir servert vin til maten. Hvordan komme seg unna det?? På vorspiel ha j tentk å ta m alkohol fri rødvin, ta den over på skru flaske.Ha ikke lyst til at alle skal vite at vi driver å prøver, noen av mine kolleger vet det, men jeeg vil ikke at alle skal vite det. Ryktene går veldig fort på det huset(huset som jeg jobber på) Hva ha dere kommet til å gjort??

Festene er nå på fredag, så jeg får ikke teste først heller.

Gode råd mottas med takk

Annonse

Hei Vår81

Jeg har samme 'problem'. bedt i en 30 årsdag førstkommende fredag, og har ikke lyst til å drikke. (har IKM fredag uke 42).

MEN; det skal sies at jeg har hørt og lest at det vist ikke noe farlig å drikke så tidlig i et eventuelt svangerskap. Et mulig foster har ikke samme blodomløp etc som more før etter 2 uker, mener jeg det er. men likevel øsnker jeg som deg å ikke ta noen sjanser. kan du ikke bare si at du føler deg litt uvel og ikke orker drikke? eller at du har lovet en venninne å hjelpe å flytte tidlig dagen etter og tør ikke risikere fyllesyke?.. selv vurderer jeg å droppe hele festen jeg da men. he he

Hei takk for svar.

JEg har en liten fordel, jeg skal jobbe kvelden etterpå, så jeg kan uansett ikke drikke mye. Vanskelig dette, hvorfor skal det egentlig være det.?? Litt slitsom om det skal bli så mange rykter, så sitter ikke spira. Jeg har også ikm fredag uke 42!!! spanande.

Da melder jeg meg på uke 42-gjengen.. Er helt ny her, men har veldig lyst på en baby.. så er vel i godt selskap...

Er bare i min 2pp.. Prøvde vel ikke så hardt forrige gang, men denne gangen stod vi på en periode.. Men vet ikke helt når jeg hadde el, og vi gav oss muligens litt tidlig med prøvingen:-/ Det gjenstår og se.. Har vel ikm neste onsdag tenker jeg.. Men gidder ikke teste før neste helg..

Null symptomer så jeg er ikke akkurat overbevist...

Her kjennes det etter symptomer ja.

Har ømme pupper, voksende brystvorter, mye mensmurring i forrige uke og sovner klokka ti. Krysser sevfølgelig fingrene, men det kan like gjerne skyldes, vond BH, innbildning, PMS og høstværet ;-)

JIPPI!!! Blir juni baby på meg da... :o)

Er så glad! Var litt usikker på IKM. Trodde det var enten søndag 15 eller tisrdag 17...

Testet positivt igår!!! Så regner med at det var søndagen som var ikm. Trodde aldri jeg skulle få positiv test så tidlig.

Lykke til alle sammen. Håper dere kommer etter inn på 1. trim snart.

Å så godt jeg ikke er alene:)

Nei jeg har ikke testet før..har ikke prøvd så lenge selv om sjansen til at det kunne ha blitt en gullklump i magen har vært der:)

Men det har liksom vært i senere tid at vi har prøvd pluss at vi har snakka mye om det. Både jeg å sambo, å vi med ungene.*Har to fra før* Sambo er nesten like mye innpå bim som meg snart,hehehe:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...