♥pilutta♥ Skrevet 7. oktober 2006 #1 Skrevet 7. oktober 2006 Heihei! Vi har en vogge som min oldefar har laget. Målene på den er selvfølgelig ikke standard, så vi er nødt for å kjøpe madrass i spesial størrelse. Er det noen som vet om det går bra å kjøpe skumgummi-madrass? Eller er ikke det bra for baby? Svar mottas med takk:-)
IHTD Skrevet 7. oktober 2006 #2 Skrevet 7. oktober 2006 Vi har vugge som ikke har stander mål, og har kjøpt skumgummi madrass, det har fungert helt fint og jordmor sa det skulle gå kjempe fint. Barn skal helst ikke ligge for mykt de første mnd uansett. Vi fikk skjørt til skumgummi, vet ikke hvor du får gjort det, kommer jo ann på hvor du bor, vi fikk på en fabrikk hvor sviger foreldrene mine bor.. Måløy..
AneCa Skrevet 12. november 2006 #3 Skrevet 12. november 2006 Hei! Jeg hadde samme problemet. Kjøpte en madrass til 149kr på IKEA. Tok av det vaskbare trekket, og så klippet jeg madrassen med vanlig kjøkkensaks. Trekket ble jo litt stort etterpå, men det brettet jeg bare under madrassen. Fikk råd om dette i vanlig babyutstyrbutikk. Det fantas også en enda billigere madrass på IKEA, men den synes jeg virket litt for simpel. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå