♥pilutta♥ Skrevet 7. oktober 2006 #1 Skrevet 7. oktober 2006 Heihei! Vi har en vogge som min oldefar har laget. Målene på den er selvfølgelig ikke standard, så vi er nødt for å kjøpe madrass i spesial størrelse. Er det noen som vet om det går bra å kjøpe skumgummi-madrass? Eller er ikke det bra for baby? Svar mottas med takk:-)
Mille-k Skrevet 7. oktober 2006 #2 Skrevet 7. oktober 2006 Heisann, jeg kjøpte skumgummimadrass til en vugge. Sydde trekk til den og den har fungert fint den. Skumgummi er ikke skumgummi som før.. visstnok. Det viktigste er at madrassen er fast og ny.
♥pilutta♥ Skrevet 7. oktober 2006 Forfatter #3 Skrevet 7. oktober 2006 Ok, det var bra:-) Så hvis jeg sier at madrassen skal være til en nyfødt, så finner vel de i butikken den som er best egnet?
Mille-k Skrevet 7. oktober 2006 #4 Skrevet 7. oktober 2006 Jeg sa hva den var til, og de fant en og skjærte den til.
♥pilutta♥ Skrevet 7. oktober 2006 Forfatter #5 Skrevet 7. oktober 2006 Takk, takk:-) Da trenger det ikke å bli så dyrt som jeg fryktet:-)
rødhette* Skrevet 7. oktober 2006 #6 Skrevet 7. oktober 2006 Vi kjøpte skumgummimadrass til min gamle kurv, som de skjærte til og sydde trekk med glidelås til for oss. Betalte 187 kr for det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå