Gå til innhold

noen som vet????

tess27 jonathan kom 23.12.06

Anbefalte innlegg

Skrevet

har hvert "plaget" men mens lignende smerter nå i noen dager de kommer og går... er ubehagelig og føler at jeg skal ha mensen..hmmm noen som vet hva det kan være??er i uke 30

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror det er ganske vanlig med menssmerter i svangerskapet jeg... har hatt det sånn til og fra, fra dag en.

Skrevet

Har hatt sånne i ukevis jeg nå. Kynnere mener jordmor. Bare husk at hvis de flytter seg bak i ryggen kan det være greit å ringe å snakke med jordmor.

Skrevet

er ikke det bare modning?

Skrevet

hmnmmm-... er bare vondt forran i magen... utrolig ubehagelig... tenkte jeg skulle ringe føden og prate med de der hvis det fortsetter utover dagen... har ikke noe mulighet til og komme meg bort dit heller vettø... har ikke bil for den har samboeren min.. huff... er helt slene her..

Skrevet

Kan gjøre ganske vondt med kynnere, men blir de mer og mer vonde (tar seg opp ) og kommer regelmessig kan det også være premature rier.

Er du usikker så ring å hør med dem på føden. Skal ikke gå å bekymre oss unødvendig ;)

Skrevet

nå har de holdt på i hvertfal i en time i strekk uten at det gir seg.. er akkuratt som om det brenner i magen... huff...er ikke veldig vondt men jæsklig ubehaglig...kan sikkert komme av at jeg holder på og vake og rydde oxo??el?? kansje på tide med en laaaang pause hehe

Skrevet

Prøv å legg deg litt på sofaen. Kan være at du har styrt litt for mye bare. Kroppen som sier fra liksom.

Er ikke noe godt med mens smerter. Vet jeg ALT om.

Skrevet

ligger nede nå:) slappe av og kikke litt på nettet.. er jo bare typisk da at når jeg har satt meg som mål og rydd og vaske huset så klarer jeg ikke fullføre det.. huff... har jo bar og vaskeopp igjenn da... men men er fortsatt lenge igjenn av dagen:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...