Iselin79 og 2 nydelige Skrevet 7. oktober 2006 #1 Skrevet 7. oktober 2006 Da hopper jeg til siste del i dette svangerskapet, til 3.tri. Husker når jeg kom inn hit til 2.tri...trodde aldri jeg skulle nå 3.trimesteret, men nå er tiden her.... Jeg kommer sikkert til å henge her inne selv om jeg ikke hører til her...føler meg ikke heeelt fødeklar enda, som mange inne på siste delen. Vi snakkes ..
cecilie stolt mamma :) Skrevet 7. oktober 2006 #5 Skrevet 7. oktober 2006 god tur over til tredje trimester - kommer etter i neste uke Utrolig så fort tiden har gått, det er ikke lenge igjen no.
♥♥♥Mamma til nr 2 i Mai-09♥♥♥ Skrevet 7. oktober 2006 #6 Skrevet 7. oktober 2006 Der dro du ja....... Men om noen uker kommer jeg etter:) Lykke til så masse i 3.tri..... klem..
Baby4påvei-har kommet :-) Skrevet 7. oktober 2006 #7 Skrevet 7. oktober 2006 Ha det bra!! Ser deg om noen uker på 3trimester. :-)
Iselin79 og 2 nydelige Skrevet 7. oktober 2006 Forfatter #8 Skrevet 7. oktober 2006 Jepp, vi sees alle snart på 3 tri tenker jeg... Men som sagt, kommer sikkert til å henge her litt enda, sånn innemellom iallefall.... Føler meg enda litt mer hjemme her, alle er så fødeklare på 3 tri..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå