Gå til innhold

Hjelp til å rangere navn..... :-) (samme som skravle)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi klarer ikke å bestemme oss! :-) Trodde alt var klart men det er jo sååå mange fine navn. Kan dere hjelpe til med å rangere disse:

Celina

Carina

Emilie

..........

Ellers liker jeg veldig godt Hanna også, men der er gubben uenig gitt................

Hvis dere har noen gode andre navn tas de i mot med takk! :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes Emilie er finest, deretter Celina. Jeg er ikke noe glad i Carina.....

Hanna er nydelig!

Andre forslag; Andrea, othilie, Ariana, Olivia, Julie, Mathilde, Nora, Thea, Sara, Lina........noen av de jeg liker i allefall ; )

Lykke til med navnvalget!

Skrevet

Hannah og Emilie, synes det er noen i føddselsannonsene hver dag som enten heter Celine eller Celina! :)

Skrevet

Har inntrykk av at emilie er et mote navn. Det vil ikke jeg ha valgt da...

Skrevet

Takk! Jeg syns egentlig Hanna er finest (kanskje) selv også.. Hvordan overbevise gubben?? Han er mest på carina og det er egentlig siste valget mitt.....

Skrevet

Emma liker jeg....

Tirill

Thea

Iselin

Erita

Eline

Skrevet

oi. sorry leste litt fort i svingene her nå ja..

Hanna er et veldig fint navn syns jeg:)

Skrevet

:-)

Merkelig at dette skal være så vanskelig!!

Hvordan overbevise gubben??? :-)

Skrevet

Tror kanskje jeg liker Celina best, men det er nok fordi det ikke er så vanlig som Emilie (veldig fint det også). Carina blir litt "rart" for jeg kjenner så mange som heter Karina.

Hanna er nydelig.. Men hva med Johanna? Så kan du kalle henne Hanna i hverdagen? ;) Vi er da damer...og vet å manipulere litt.. :D

Lykke til med valget!

Klem

Skrevet

Hører forresten ikke til her på 3.trimester i det HELE tatt. Henger bare litt igjen enda.. :)

Skrevet

Hallo?!? Spøker det her..? Jeg trykte ikke på den anonymknappen!! Bruker den aldri jo! jaja.. :D

Skrevet

Emilie (dattra mi heter det!!)

Celina

Carina

Skrevet

Og hva med Celine? Med E? Det er også veldig fint.. Og da slipper man kanskje koblingen til Celina Middelfart?

Hm..mange rare tanker her nå..

Skrevet

Har du begynt med anonym knappen kibimor?? :-)

Jeg har "alltid" ønsket å kalle barnet mitt for enten Celine eller Celina. Men når man først er gravid så er det såååå mange fine navn.

Jeg jobber med gubben ang navn.

For meg er Hanna og Emile høyest på lista akkurat nå..... Typisk at gubben heier på Carina da! :-)

Håper du snart er tilbake her på 3 tri Kibimor!!! :-)

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...