Gå til innhold

Hvor har dere kjøpt ullklær til de små?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kjøpte et par tykke ullsokker på H&M (det har de på alle kjedene tror jeg) og en liten søt ull lue da vi var på sverigehandel. Ulluer tror jeg du får overalt det også. Ullvotter er jeg usikker på, har et par i fleece....

Har en ullbukse fra H&M hittill, og en ulllue.

Må nok kjøpe noe mer. Kommer til å prøve JOHA ulltøy tror jeg.... Eller kansje jeg skal koste på han ulltøy fra Ullrik eller Nøstebarnet :) Har lest mye positivt om de her inne :)))

Annonse

Jeg er ikke noe glad i ullsokkene fra Nøstebarn - eneste der inne jeg ikke har vært fornøyd med.. Er så håpløst å finne ok størrelser på dem.

Har derimot kjøpt det meste annet av ullting på Nøstebarn. Tynn ulllue og lue + votter i ullfleece. Nøstebarnet sin ullfleece er superdeilig!!

Har kjøpt tre strømpebukser der også, men de er veldig tykke, så jeg kommer til å kjøpe noen andre på sparkjøp, cubus e.l

Har ikke nøstebarn nån strømpebukse som e tynn også??? Har nemmeli sotte å sekla i den der katalogen... :D

Har kommet frem tel at det e på tide at sambo tar ned babytøye fra loftet så æ får se ka æ har... Har nemmeli plutseli fått så vannvitti løst å kjøp babistøy... og har i kassevis på loftet...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...