kiara85*snartmammatil2* Skrevet 7. oktober 2006 #1 Skrevet 7. oktober 2006 jeg var innom en butikk igår og jeg hadde på følelsen at det var noen som fulgte med på meg.... og sannelig hadde jeg ikke rett og da... der inne var jo selvfølgelig den nye dama til eksen min og venninna hennes som da også er eksen til samboeren min.... og dem tåler tydeligvis ikke trynet mitt, av den grunn at jeg ble sammens med samboeren min og at vi har det bra (tror dem er misunnelige eller noe...) dem oppfører seg jo som om dem skulle være 14 eller noe... for tror dem gikk rundt der og gjemte seg slik at jeg ikke skulle se dem... men men... er jo greit at jeg og sambo har noen å le av....
Kristannaa Skrevet 7. oktober 2006 #2 Skrevet 7. oktober 2006 så teit! du får bare la være og bry deg om det! bra du kan le av det:)
mensana Skrevet 7. oktober 2006 #3 Skrevet 7. oktober 2006 Ja, du sa det selv: fjortisadferd!! Herlighet, så teit..
Snupidupi Skrevet 7. oktober 2006 #4 Skrevet 7. oktober 2006 Nestegang får du rop HEIA!!!! etter dem med smørblid stemme ;D
Gjest Skrevet 7. oktober 2006 #5 Skrevet 7. oktober 2006 veit akkurat åssen du har det!! xen til sambo var litt sånn, helt til hu også fikk det fint, gifta seg og fikk ei lita datter!! nå er det plutselig helt greit ikke bry deg om dem, du!! klem, klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå