Tjorven og Gabriel Skrevet 7. oktober 2006 #1 Skrevet 7. oktober 2006 Når hørete dere fosterlyden for første gang? Jeg prøvde min da jeg var 8+6 og hørte da fosterlyden med mye leting. Nå er jeg 10+4 og hører fosterlyden hver gang jeg prøver, nå hører jeg den ca 5 cm under navlen... Er ikke det veldig tidlig?? Jeg venter mitt 2 barn..
tinkelbell Skrevet 7. oktober 2006 #2 Skrevet 7. oktober 2006 Hei, Har selv babywatcher. Nyinnkjøpt og kun forsøkt en gang i går..... men vi fant nesten bare min puls - men hørte tydelige hjerteslag, men tallene som kom opp var mellom 80-94. Det må være meg :-) Av og til kom det opp 130, 140, 180 men var borte etter et øyeblikk. Jeg lette langt nede - nesten ved hårfeste. Så flott at du hører alt :-) er jo tidlig. Men kanskje du er lengre på vei?? Hvilke hjertefrekvens får du opp når du prøver 5 cm under navlen?
~~¤April baby¤~~ Skrevet 7. oktober 2006 #3 Skrevet 7. oktober 2006 Jeg leste et innlegg sist jeg gikk gravid ang baby watcher,og det var ei jordmor som svarte at man ikke må bruke den så veldig ofte,for den sender ut stråler for å fange opp hjertelyden. Maks en til 2 ganger i uken.
Tjorven og Gabriel Skrevet 8. oktober 2006 Forfatter #5 Skrevet 8. oktober 2006 Jeg hører en fosterlyd på 135-147 slag, er skikkelig gøy å høre. Kjøpte den på babywatcher.no, husker ikke hva den kostet. Jeg fikk beskjed av min jordmor at annenhver dag ikke var skadelig, det har jeg gått ut fra.
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2006 #6 Skrevet 31. oktober 2006 Jeg får også opp alt mellom 130. 140, 160, 180... Men den ligger mest "stabilt" på 144 - 150/155. Men jeg får inn hjertelyden høyt oppe! Noen som har opplevd d??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå