dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 7. oktober 2006 #1 Skrevet 7. oktober 2006 hALLO!!! koste dere dere i går? filmen var ok.ikke så veldig bra. fikk grabbet til meg noen svømmere i går også! føler oss skikkelig i rute nå:-) dag 9,11,13,14....hvis ikke det klaffer nå....... skal du i dag da?fortsatt 1 strek på testen?? klem
Lillegullet130707 Skrevet 8. oktober 2006 #2 Skrevet 8. oktober 2006 Hei-hei! I går arrangerte jeg surpriseparty for min kjære, han ble 30 år i juni, men vi har ikke fått feiret det pga bryllup, bryllupsreise, div prosjekter i hagen osv... Stressa rundt og vaska hus i flere timer i går, laga tapas (og det tar litt tid når du skal lage 10 forskjellige retter!!!). Så jeg klarte akkurat så vidt å bli ferdig før han stod i døra. Alle stod i gangen og ropte SURPRISE!!!! Han skvatt skikkelig og ble kjempe glad og overraska! ;o) Det var en kjempe koselig kveld, de siste dro i 4-tida.... Men fordi om klokka var 4, så betyr ikke det at det ikke ble kosestund av den grunn! ;o) Fredagen var også koselig, deilig å bare være oss to i blant. Bare se på TV og kose oss. I dag har jeg rydda og vaska etter festen, vaska litt klær og sett på TV. Nå tenkte jeg at jeg skulle komme meg ut i det fine været og gå en tur. Testen min sviktet meg i dag... Det forble bare helt hvit.. Ett eller annet feil med testpinnen. Men inget el-slim og tappen er hard, så jeg har nok hatt el tidligere enn vanlig... Nå logger jeg av, for nå skal jeg gå meg en laaaaang tur. Logger kanskje på senere i dag. Ha en fin-fin søndag! Klem.
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 8. oktober 2006 Forfatter #3 Skrevet 8. oktober 2006 å,så koselig da! da tenker jeg han ble glad:-) 10 forskjellige retter ja,høres ut som du hadde nok å henge fingrene i da!! vi var bare hjemme i går.så på kamp og spiste god mat:-) ble ikke noe kos da:-(. gubben har vært så sliten de siste dagene, så gadd ikke å mase om det heller.blir nok noe i dag:-) jeg skal også ut i det fine været.må bare gjøre litt skolearbeid først. vi snakkes kanskje senere da:-) klem
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 8. oktober 2006 Forfatter #5 Skrevet 8. oktober 2006 sitter og skriver sammen drag, så titter innom innimellom. har ikke kommet meg ut enda... :-( vært ute i det fine været?
Lillegullet130707 Skrevet 8. oktober 2006 #6 Skrevet 8. oktober 2006 Ja, det har jeg, og så har jeg vært en tur hos svigermor og svigerfar og spist vafler, namnam. Er tett i nesa og forkjøla... Så jeg sitter her og snøfter... Er du her enda? Du, forresten, jeg lurte alle i går. Jeg drakk ikke alkohol, og ingen merket noe. Jeg sa at jeg drakk musserende, og så var det egentlig bare eplesider og så sa jeg at jeg drakk GT og da drakk jeg bare sitronbrus, hihi...
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 8. oktober 2006 Forfatter #7 Skrevet 8. oktober 2006 hehe,så bra.godt ingen ville smake av deg da:-) hørtes skikkelig koselig ut. jeg har ett eller annet i halsen som jeg holder på å bli gal av! ingen som finner ut hva det er.kommer og går,og nå har det kommet. vafler ja.det er det beste jeg vet!!! kom meg ikke ut i dag jeg da:-( vi ser på `million dollar baby` nå, eller jeg "ser" på. synes den er litt kjedelig...
Lillegullet130707 Skrevet 8. oktober 2006 #8 Skrevet 8. oktober 2006 Jeg ser på verdens minste menneske på tvn. Ikke så spennende det heller... Så at du ikke ville være med på Lillestrømtreff... Kunne ikke tenke meg å være med der jeg heller - er ikke det litt spesielt...? :-/ Har du brettet klær i dag eller...? ;o)
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 8. oktober 2006 Forfatter #9 Skrevet 8. oktober 2006 nei,ikke brettet klær... har vært på treff noen ganger før,men kommer ikke til å gå flere ganger. hvertfall ikke nå som halvparten er gravide.blir bare dårlig av å se alle magene... dessuten var det ingen som var "min type" der... blir litt mye rett-fram-snakk, og det synes jeg er litt flaut når man sitter på en cafè med masse folk rundt. har du fortsatt vondt i ryggen og sånn? ekkelt å ikke vite hva det er da...!!
Lillegullet130707 Skrevet 8. oktober 2006 #10 Skrevet 8. oktober 2006 Herregud! Skjønner godt at du blir flau av det og at du blir dårlig av alle magene! Blir dårlig bare jeg passerer ei gravid dame på gata jeg... :-/ Har vondt i korsryggen og hoftene, verker/er støl... Skjønner ikke hva det er, håper det ikke er noe galt...
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 8. oktober 2006 Forfatter #11 Skrevet 8. oktober 2006 hmm...har du hatt det før? er det hele tiden eller av og til? vi får satse på at det er graviditets tegn:-) (kanskje litt tidlig men). kjenner jeg blir litt irritert av den ibux diskusjonen som er i gang her nå. skjønner ikke at folk gidder å ta hensym til alle sånne ting. jeg skal ikke oppføre meg som gravid før jeg er det hvertfall. alt er jo farlig....
Lillegullet130707 Skrevet 8. oktober 2006 #12 Skrevet 8. oktober 2006 Ja, det har du rett i, men ikke gidd å bry deg. Les/svar heller på tråder som ikke irriterer deg. Jeg lot være å drikke igår siden jeg har vært så rar i det siste. Er helt sikkert ikke gravid, men det hadde jo vært typisk om jeg var det og så drakk meg stup full i går... :-/ Jeg har aldri hatt det før og jeg har det hele tida. Hadde murringer i magen da jeg trodde jeg hadde el, så gav det seg... Prøver å la være å tenke på det, men ...
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 8. oktober 2006 Forfatter #13 Skrevet 8. oktober 2006 hmm,får håpe det går over snart da. gleder meg litt å begynne på skolen igjen. da får jeg litt annet å tenke på. blir jo tullete av å gå hjemme for lenge. gleder meg til om 2 uker,da sitter vi med hver positive test:-) jiiipppiiiiiii......:-)
Lillegullet130707 Skrevet 8. oktober 2006 #14 Skrevet 8. oktober 2006 Hihi, ja det gleder jeg meg så fryktelig til jeg også!!!!!! Hvis så skjer, da må vi møtes! Da har vi jo omtrent samme termin! Tror det er veldig godt/morsomt å ha noen andre som er i akkurat samme situasjon (første gang gravid/like langt kommet i graviditeten). Å, kjenner det kiler i magen bare jeg tenker tanken! ;o)
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 8. oktober 2006 Forfatter #15 Skrevet 8. oktober 2006 åååå,blir helt gira jeg nå!!! da må vi treffes ja:-) må jo ha en gravid-kompis! har prøvd å forestille meg den dagen jeg får positiv test, men det går ikke.kommer til å ta helt av jeg da!!!
Lillegullet130707 Skrevet 8. oktober 2006 #16 Skrevet 8. oktober 2006 Jeg også drømmer om hvordan den dagen det står gravid på testpinnen blir... Åh, om 13 dager vet vi, å herregud, det er så lenge til dollypopp!!!! Skal du teste på IKM??? Så forresten det du hadde svart hun med festeblødningen... Tror kanskje hun ble litt sur for det siden hun ikke svarer deg på hvem hun har hatt sex med...? Hmmmmm.... :-/
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 8. oktober 2006 Forfatter #17 Skrevet 8. oktober 2006 jeg har spurt henne før også.... 13 dager ja,det er en EVIGHET!!! tester nok ikke før et par dager over ikm. har prøvd såpass lenge at jeg har lært at det ikke er så dumt. 13 dager.......off... hjelper ikke akkurat at gubben snakker med magen min hele tiden...hihi
Lillegullet130707 Skrevet 8. oktober 2006 #18 Skrevet 8. oktober 2006 Nommen, så søt han er!!!! Da hadde jeg blitt helt syyyyk hadde mannen min gjort det!!!!! Han stryker meg over magen av og til, som om jeg skulle være gravid... Det er koselig, men da blir jeg bare helt syyyyk etter å bli gravid... Kanskje hun alenemammaen ikke vil ha noen far til barna sine...? Ei på jobben vil ikke ha noen far til barna sine (litt rart syns jeg, men hver sin lyst), hun ble gravid med en i Danmark. Han står ikke oppskrevet som far til barnet... Hun prøvde å bli gravid. Hadde one-night-stands når hun hadde el... :-/
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 8. oktober 2006 Forfatter #19 Skrevet 8. oktober 2006 jeg vet,han er veldig søt.og like ivrig etter baby som meg:-) fikk plutselig så vondt i magen jeg nå:-( er alltid noe... skjønner ikke at folk vil ha barn sånn utenom et forhold jeg.det å ha en mann er liksom et kriterie synes jeg da...
Lillegullet130707 Skrevet 8. oktober 2006 #20 Skrevet 8. oktober 2006 Uffa, vondt i "jentemagen" eller...? Du, kjenner du på livmortappen din eller? Jeg har begynt å kjenne på min for 2 sykluser siden... Den pleier å bli lav og hard etter el (den var lav og hard for tre dager siden), men nå er den høyt oppe og litt hard oppå men myk rundt... Hm... Tror ikke jeg skal kjenne på den tappen lenger jeg... :-/ Nå skal jeg bestille klær fra HM, det er så morsomt! ;o)
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 8. oktober 2006 Forfatter #21 Skrevet 8. oktober 2006 hva sier tappen din da?er den sånn den skal? jeg har ikke gjort det nei.aldri skjønt meg på det der... fikk litt sånn mens-vondt i magen.men er jo ikke rart, når man sitter på bim hele dagen...hehe. har du penger til det du da?de har ganske mye fint der:-)
Lillegullet130707 Skrevet 8. oktober 2006 #22 Skrevet 8. oktober 2006 At mensen kommer om noen dager (noe jeg ikke skal ha før om 13 dager... det vet jo du ;o)), eller så er den ikke som den pleier. Syns det er litt morsomt å sjekke tappen, men de sier jo at man ikke skal gjøre det når man er gravid, så man bør ikke gjøre det etter el, i tillfelle man er gravid. Har ikke så fet lommebok, men hvis jeg handler med måte, så skal jeg nok klare det. Vi har jo to inntekter, så det går fint å unne seg litt, selv om vi har MYE lån på huset! Kan du ikke få deg en ekstra jobb eller noe ved siden av studiet...? Godt med litt ekstra, sånn at man kan unne seg litt ekstra... Kanskje du har EL, det er jo ikke usannsynlig...?
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 8. oktober 2006 Forfatter #23 Skrevet 8. oktober 2006 jaaa,er nok el som er på gang.dumme meg! er ikke vant til å kjenne noe når jeg har el. da er det best vi går og legger oss snart;-) driver og søker på jobber!merker at vi ikke har 2 inntekter lenger:-( men vil jo ha en utdannelse da... fortalte gubben tidligere i dag at det er en sjanse for å få flerlinger når man går på pergo,så nå er han sikker på at det er 2 jenter inni der...hehe. har du msn forresten??
Lillegullet130707 Skrevet 8. oktober 2006 #24 Skrevet 8. oktober 2006 jupp, har msn. Vet at det er sjans for å få flere med pergo. ;o) Har han lyst på jenter han da... Hehe... Jeg ønsker meg gutt, men jeg blir like glad om det er jente, bare jeg får et lite nurk snart! ;o)
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 8. oktober 2006 Forfatter #25 Skrevet 8. oktober 2006 nei,han vil egentlig ha 2-3 gutter og 1 jente. mener det er så mye mer å bekymre seg for med jenter....er kanskje sant det.. jeg vil også begynne med en gutt,men det er egentlig det samme!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå