minsin- j27.08.06, j10.04.10 Skrevet 7. oktober 2006 #1 Skrevet 7. oktober 2006 sovner de? mi gjorde det i begynnelsen men nå for tiden er det utolmodig skriking og klaging stort sett.... det er så mange som sier at barna blir rtolige når de kjører bil men her i gården er bil kjedelig:)
Mari+Lukas06+Vilde08*fødeklar Skrevet 7. oktober 2006 #2 Skrevet 7. oktober 2006 Han koser seg foreløpig i bilen! Trenger ikke sove heller, bare er våken og kjiker rundt Men sover mest da :-)
Gjest Skrevet 7. oktober 2006 #3 Skrevet 7. oktober 2006 Veldig forskjellig. Det jeg har lagt merke til, er at hvis vi bare skal på kort tur, f.eks til butikken eller på besøkt til noen i nærheten, klager han som regel under hele turen. Skal vi på langtur så koser han seg fra første stund (akkurat som han vet at vi skal på kort eller lang tur, merkelig). Samme hvis vi skal på trilletur. Skal vi ta en kort trilletur (til butikken eller noe) så klager han under hele turen, men skal vi på lang trilletur så holder han helt stilt. hmmmmm....rar baby : )
Luca Skrevet 7. oktober 2006 #4 Skrevet 7. oktober 2006 Her er begge jentene rolige i bilen, og storesøster på 2 år sitter å holder i setet til lillesnupp----liksom for å passe på henne:-)
Gjest Skrevet 7. oktober 2006 #5 Skrevet 7. oktober 2006 Jenta mi på 11 mnd hyler og skriker når vi kjører bil. Så langt det lar seg gjøre prøver jeg å legge bilturene når hun er litt trøtt slik at hun sovner. Men det er jo ikke alltid det går da... Håper dette er noe som går over snart, veldig frustrerende å kjøre med skriking i bilen...
Aga:-) Skrevet 7. oktober 2006 #6 Skrevet 7. oktober 2006 Slik er det her også. Lillejenta sovner stort sett med en gang, og minste storebror sitter og rugger på setet hennes og synger.
Ajam Skrevet 7. oktober 2006 #7 Skrevet 7. oktober 2006 Jenta mi sovner så fort hun blir satt i stolen. Ikke alltid en fordel på korte turer men..
Gjest_1001 Skrevet 7. oktober 2006 #8 Skrevet 7. oktober 2006 Min gutt på 5 1/2 mnd sover stort sett, eller så sitter han våken og kiker ut bakruten. Han elsker å kjøre bil....
Gjest_1001 Skrevet 7. oktober 2006 #9 Skrevet 7. oktober 2006 For dere som har barn som er urolige i bilen, hvordan er det med å montere dvd spiller foran setet? Eller er det veldig utrygt, det må jo finnes noen som kan brukes slik og da tenker jeg.
Anno Nym Skrevet 7. oktober 2006 #10 Skrevet 7. oktober 2006 Storesøster har vært håpløs hele livet sitt (er 2,5 nå) Vi prøvte å legge turene når hun skulle sove, men hun ville maks sove i 45 min. Siden det tar en time å kjøre til besteforeldrene ble det altså minst et kvarter med hyling. Sovnet aldri utenom leggetid. Lillebror har litt mer tålmodighet, men merker tendenser her også. Han er 7 mnd. Har nå skaffet dvd-spiller til dem, og det går litt bedre. Misunner dem som kan reise på bilferie :/, det kan vi bare glemme!!!
Mini&Meg Skrevet 7. oktober 2006 #11 Skrevet 7. oktober 2006 vi har det sånn vi og,hyl og skrik, det hjelper litt om en sitter bak sammen med han,men ikke veldig mye. Jeg håper det blir bedre når han blir større.
Manhattan skyline Skrevet 7. oktober 2006 #12 Skrevet 7. oktober 2006 sovner som regel idet nøkkelen vris om... :-) han er åtte måneder, og slik har det vært siden vi kjørte hjem fra sykehuset!
Amazed..♫ 01.02.2012 ♫ Skrevet 7. oktober 2006 #13 Skrevet 7. oktober 2006 I begynnelsen var hun veldig grei å ha med i bil, sov for det meste.. men nå er det en klaging uten like når hun kommer i bilen. Skal ikke kjøre lange biten før hun er lei nei.. :-S
Niva Skrevet 7. oktober 2006 #14 Skrevet 7. oktober 2006 jeg har to jenter, og når vi skal på langtur ser hun på dvd og det fungerer veldig greit. Hun liker også å høre på barnemusikk, og da sitter hun stort sett og synger og ser ut vinduet. Min yngste sover bare.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå