T+J= gutt i februar Skrevet 7. oktober 2006 #1 Skrevet 7. oktober 2006 Noen som fortsatt barberer seg nedentil? Hvis man er så stor at magen er i veien kan jo mannen hjelpe til. men er det egentlig så lurt å barbere seg nedentil når man er gravid?
selma07 og engel Skrevet 7. oktober 2006 #2 Skrevet 7. oktober 2006 Jeg tror det er lurt å la være å barbere seg når man er gravid. Man blir mye mer utsatt for infeksjoner, sopp ol når man barberer seg. Og det er jo lurt å ikke provosere frem dette når man har en liten en i magen. Det går jo ann å frisere litt:-)
Tommage♀♂ Skrevet 7. oktober 2006 #3 Skrevet 7. oktober 2006 Jeg gjør det, og kommer til å fortsette for evig og alltid. Er ingen fan å hårvekst andre steder enn på hodet. Men ble ganske tungt på slutten forrige gang, magen var i veien og ryggen var dårlig, så ikke lett å gjøre det i blinde. Sambo jobber i nordsjøen, og kan ikke gå ukesvis uten å shave! Så det ble gjort ca hver tredje dag eller noe, og selvsagt fødte jeg på den tredje... uff, så sikkert ut som en dårlig ribbet kylling der nede, hehe=/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå