♥mini♥lille♥knerten Skrevet 10. oktober 2006 #26 Skrevet 10. oktober 2006 Det var merkelig at du sa Piggsopp, for jeg hadde pressrier i over tre timer, barnet satt fast, og svelget mengder med fostervann. De gjorde klart til ks, men da fikk jeg nye krefter og ut kom hun. Men min fikk altså helt sinnsykt mye kolikk og magesmerter. Samt urolig barn.
Gjest Skrevet 10. oktober 2006 #27 Skrevet 10. oktober 2006 Jeg er av samme oppfatning som deg at det er få ks barn som får kollikk.. Jeg hadde planlagt ks og sønnen min har ikke hatt kollikk!!!!
Mamma til verdens beste barn Skrevet 10. oktober 2006 #28 Skrevet 10. oktober 2006 Lilli ble tatt med planlagt ks, og han hadde kolikk ja... heldigvis over nå, men jwg kan avkrefte teorien din:)
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2006 #29 Skrevet 10. oktober 2006 Fint svar Belle og babyen! Kjenner oss veldig igjen, og min tanke om babyen vår og kolikken er at han var umoden fordi han ble født 3 uker for tidlig. Hadde planlagt keisersnitt 10 dager før termin, men fostervannet gikk 3 uker før termin og det ble gjort vanlig keisersnitt med spinal. Fikk spinalhodepine etterpå, og det tok flere dager før melkeproduksjonen kom igang. Han gikk veldig mye ned i vekt, og først etter 3 dager fikk han mme/morsmelk fra melkebanken. Det var fryktelig mye skriking disse tre dagene med lite søvn og urolig baby. Nå er han snart 3 måneder og det begynner å bli bedre, men han kan fortsatt være veldig urolig under amming og når han sover.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå