Gå til innhold

April: Venner jeg meg noen gang til å våkne såååååååååååååå tidlig???


*smil* m/ snupp06 & gutt 07

Anbefalte innlegg

Jeg er et UTROLIG b-menneske (om ikke C-menneske)! Snuppa har alltid våkna tidlig, men jeg har tatt hun over til meg, så har vi sovnet igjen.

Nå er det derimot andre boller.

 

Hun våkner grisetidlig og vil stå opp "NÅ". Er ikke mulig å ligge litt i senga for å våkne engang...

Så står jeg motvillig opp da.. Hun får mat, og blir stelt. Så steller jeg meg og spiser mens hun leker. Når jeg da er våken og endelig "i drift" da skal hun sove igjen.....

 

Er konstant trøtt jeg.. Blir noen gang en vane og greit å stå opp???

 

*Gjesp*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skjönner deg saaa innmari godt. Eg er saann ogsaa. Men naa begynner dette aa bli en vaane. Eg står opp ilag med ho og så legger eg meg tidligare, rundt 23 for ellers er eg så trøtt at eg er heilt ferdig. Noen ganger så legger eg meg ilag med ho når ho legger seg igjen om morningen eller på ettermiddagen fordi ho sover ivertfal 2 ganger over dagen.

Det gjelder å legge seg når dei søve for å beholde litt av energien, husarbeid og slikt kan berre vente. Søvnen er viktigare.

Og ja dette kan bli en vane og da setter man utrolig pris på å stå opp så tidlig, alt er jo så stille og man får gjort faktisk utrolig mye sjølv om man er et b-menneske....

Lykke til :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg legger meg mellom 21 og 22 om kvelden,snuppa står opp mellom 4.30 og 6.30.

 

Det er like tungt å stå opp så tidlig,men jeg kommer fortere igang med dagen kan en si. Før kunne jeg kanskje gå trøtt og surrete i 1-2 timer før jeg våknet skikkelig,nå er jeg skikkelig våken etter kanskje en halvtime ca.

 

Om en har faste rutiner ikke bare på baby,men også på seg selv,og legger seg noe tidligere,så kan det kanskje bli litt bedre,det har det hvertfall gjort for meg :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...