Gå til innhold

hei alle som kom over i uke 40.:o)


mari~m/ lillebror.

Anbefalte innlegg

hei det ha nå gått helt i surr for meg hvor mange vi er som kom over her til 1. trimester nå i uke 40. det hadde nå vært kjekt og se hvor mange vi er:o) skriv dere på.

jeg er nå 4+4 og har termin 15 juni.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

heisan..kom over i dag jeg.

er 4pluss4 eler pluss 3 hehe og da har jeg termin 15 eller 16 juni..ganse likt da:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei det var du som fikk svakt positiv slik som meg det, var det ikke?(på ikm altså)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er det meg du mener,så tror jeg det ja.har vært sbvak positiv siden tirsdag,men igår var den mye sterkere og er sikker på at jeg er gravid..selv om jeg ikke har vært hos legen enda..

har du vært hos legen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja jeg orka ikke presse lenger,med bare svake positive tester,så fredag skulle jeg til legen likvel og da tok jeg med meg en urinprøve og tok testen der inne. den ble sterk positiv med en gang hos legen. så skjnner ikke hvorfor ikke testene jeg tok hjemme ble det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg også!!! jeg har beregnet termin utifra el, og får da opp 17. juni;) det blir en fantastisk tid å få barn på, og jeg håper inderlig at alt går bra med spirene våre!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke hatt noen symptomer, og ble veldig skuffa forrige syklus når tr kom litt seint, så jeg var egentlig sikker på at hun var rett rundt hjørnet nå også. Har vært bortreist fra onsdag-fredag, og hadde det ikke vært for det, hadde jeg nok testet tidligere:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heihei..

Kom inn her på onsdagen.. Er 4+3 i dag, og har foreløpig termin ca 16.juni:D:D

Har ikke så mye symptomer annet enn at jeg er kvalm nesten hele tia, men heldigivis ikke så mye at det er til spesielt plage! Det kommer nok tidsnok!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så moro om du får baby på bursdagen din då Majsa's mamma! Mannen min hadde så lyst på junibarn fordi han har bursdag i juni, får sjå kva det blir - har i alle fall nok bursdagar å velje mellom i juni (heile fem stk i familien vår har bursdag den mnd!) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble spådd nå inne på spåsidene, Det var ei som sa at hun trodde babyen kom noen dager etter fødselsdagen min da. 18 el 19. Men vi får se.. Hun fikk opp gutt også. Har jente fra før,så det hadde vært litt moro da:)Uansett blir det kjempe stas!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kom over i dag! Er 4 uker og har termin 19 juni. Har også bursdag i juni, så kunne vært moro med fødsel på bursdagen. Verdens beste gave!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei ser vi er oppe i ca 12 stk her, men jeg tror vi faktisk er fler. skal bli morro og se hvor mange vi blir.

tror vi blir en stor gruppe, for det virka som litt av en baby boom inne på "bli gravid"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei!

 

Jeg er også med! Kommer fra assistert befruktning, 1.forsøk. Er 4 + 3, hurra! Har ikke gått opp for meg ennå, men er så moro *smil*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heihei jeg er 4+1 idag....Har vært på familiemiddag, og har ikke klart å tenkt på noe annet enn at jeg faktisk har en baby i magen min.....heheh typen vet d ikke enda..skal fortelle d imorgen!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...