mamma til 2 skjønne Skrevet 7. oktober 2006 #1 Skrevet 7. oktober 2006 Heii hei! HAr ikke vært så altofor aktiv i og skrive på disse sidene gjennom de 3 trimesterne vi har vært igjennom,men j har vært en ivrig leser;) LUrer på hvordan det går med dere med termin i november,er det noen som har begynt og kjenne noe?? For min del så har j en del kynnere som kan bli ganske slitsomme,men det hadde forgjen gang og uten at det hadde noe og si,så det tar j ikek som noe!!Ellers begynner j og bli veldig klar for og se lille bebisen min,selv om j gruer meg en del og siden denne gangen vet j hva j går til... Ha en flott helg;);)
Lykkelige-tulla Skrevet 7. oktober 2006 #2 Skrevet 7. oktober 2006 Hei!! Med termin 1.nov vet man jo aldri når gullet kan komme. Om det blir november eller ei... Har også endel kynnere, litt vonde sådan og de er der ofte. Kjenner også bitte litt murring i ryggen. Formen er egentlig bra og har vært det hele veien. Litt lite søvn kanskje, men da er man iallefall ikke bortskjemt med det:) Gleder meg masse til å hilse på gullet. Se hva det er og hvordan det ser ut? Mye hår lite hår? Tjukk/tynn? Har fått beskjed om at den er ca 10% over gjennomsnittet så er spent på hvor gigantisk den blir:) Flere som ikke vet hva dem får men som kan gjette?? Jeg tror jeg får..............jente..Ikke helt trygg på den magefølelsen..
vinterbaby med vakre Lukas Skrevet 7. oktober 2006 #3 Skrevet 7. oktober 2006 Hei der Joda nå kjenner jeg at det ikke er lenge igjen, har masse kynnere, særlig på natten Har termin 7 nov om 31 dager Men det er ikke tungt enda å bære på kulemagen etc så jeg koser meg Bare godt å vite at jeg ikke kommer til å måtte gå på overtid som sist, da gikk jeg 16 dager over termin Men ikke denne gang... jeg blir satt i gang 7 nov om ingenting har skjedd til da Det er jeg veldig glad for!!! Lykke til å ha en fortreffelig helg Klem fra meg
Gjest Skrevet 7. oktober 2006 #4 Skrevet 7. oktober 2006 Har term 4/11. Har ikke så mye kynnere. Men begynner å bli slitsomt å være så lite mobil, og måtte bruke så lang tid på alt. Gikk 15dager over sist, så vil ikke forvente at jeg skal føde før i hvert fall. Har uansett fremdeles litt å gjøre hjemme ennå før vi blir helt klare her så har god tid Småen får ikke lov av meg å komme før hun er godt innafor skorpionen Gleder meg til å få en liten tulle med samme stjernetegn som meg selv :-)) Synes synd på omverdenen da....hehehe Leste et sted at foreldre til skorpionbabyer burde kjøpe lekegrind. -Ikke til babyen, men for å ha et sted til seg selv hvor de kan være i sikkerhet hehehehe Tror det stemte med meg. Er ennå ikke ute av trasselderen jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå