Gjest Skrevet 7. oktober 2006 #1 Skrevet 7. oktober 2006 Skal på fest i kveld. Har kjøpt nytt skjørt. Fikk ikke på meg vanlig strømpebukse.. H&M hadde ikke... Noen forslag?
Reddik Skrevet 7. oktober 2006 #2 Skrevet 7. oktober 2006 jeg har funnet både på Lindex og Kappahl! Likte de på Lindex best....
Molait Skrevet 7. oktober 2006 #5 Skrevet 7. oktober 2006 Synes de fra H&M var gode. Dersom du ikke finner på Lindex kan du jo prøve H&M et annet sted? De pleier å ha inne... Ellers finnes det slike stay-ups. (vet ikke om det er det det heter, men slike som stopper på lårene) Vet de har noen gode (som holder seg oppe) på Lindex.
OktoberTussi Skrevet 7. oktober 2006 #6 Skrevet 7. oktober 2006 Jeg har bare kjøpt på H&M. De henger gjerne ved mammaklærne.
msbu Skrevet 7. oktober 2006 #7 Skrevet 7. oktober 2006 Vet de skal ha på Lindex. Har ikke prøvd dem selv, men brukte forrige svangerskap slike stay-ups, slike strømper som stopper på låret og holder seg oppe takket være et slags "gummi"-belegg på innsiden oppe. Det fungerer greit, og kan brukes etter fødselen også, noe strømpebuksene kanskje ikke er egnet til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå