Gå til innhold

lita78 (Ny tråd:-)

ღventer på lykkelitenღ

Anbefalte innlegg

Lager en ny en jeg,den andre begynte å bli vel lang:-)

Jeg er visst veldig aktiv her inne for tiden hehe,har sikkert med været å gjør er jo så surt å kaldt nå.Høsten er komt!Da er det mye koseligere å skrive til deg.

Planer for helgen?har du høstferie nå foresten?

Jeg har store planer om fest i kveld,kommer et vennepar opp så da må vi kose oss vet du:-) Skal kjøpe cognac til sambo...gjett hvem som skal ha seg ett glass eller to;-) så havna vi på fyllafest igjen tjohei! neida får vel ta det litt rolig.

jaja ønsker deg ei finfin helg!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6592010-lita78-ny-tr%C3%A5d/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei

Jeg må le litt av deg.....(ikke vondt ment da:o) he he... du skriver så morsomt. Så havna vi på fyllefest igjen tjohei!! Hi hi.

Jeg er også der! Har bursdag i dag. 28 år!!!! det kommer ei venninne oppover, så vi skal gjøre byen utrygg!! så havna vi på fyllefest igjen, hei skål!!

Og vi er jentene som prøver å bli gravide! Thi hi... bare fylla med oss:o)

Uff, mange av jentene her inne på BIM ville vel ristet på hodet..noen her drikker jo ikke i det hele tatt når de er prøvere. Det funker ikke for meg. vel, vel... God helg til deg også!!

Hei igjen.

Må bare skrive til deg nå, jeg har dreti meg skikkelig ut!! Jeg klarte å rote med en fyr i går.....vet ikke helt hva jeg skal gjøre. uff...det var ikke engang en fyr som jeg har noe xtra følelser for! Havna på nachspiel med noen gamle kamerater + noen til, og der ble jeg.. jeg angrer som en hund, og vet ikke hva jeg skal gjøre..... er så fortvila nå, fylleangst som bare det. tenk hvis han plaprer om noe på bygda!? eller noe enda verre...var ikke akkurat så forsiktige. Faens den fylla, skjønner ikke hva som skjer med meg. Blir leeenge til neste fest alene hvertfall.

Har du noen råd eller bare litt trøst.....?

Heisann!

Først og fremst:GRATULERER MED VEL OVERSTÅTT 28 ÅRSDAG:-)

Du feira den bra og hører eg hehe;-) jaja det er bra det ikke bare er jeg som tar den helt ut når det er fest.Det er akkurat som å lese om meg selv! Skjønner bare ikke hvordan jeg får meg til å rote med andre når jeg drikker,men du hadde noen fine trøste ord til meg da jeg gjorde det: vi jenter trenger å føle oss verdsatt og tiltrekkende! da er det lett å gjøre sånne ting,og det med at vi prøver så hardt med å få baby og all frustrasjonen som hører med gjør ikke ting akkurat lettere!

Du sier at dere ikke var forsiktige..hadde dere sex og han kom eller....?

Beklager visst jeg spør for mye men jeg bare lurer!

Slå deg til ro med at det er sånne ting som skjer,jeg tror ikke han fyren kommer til å si noe for han vil vel ikke bevisst ødelegge mellom deg og sambo.Tenk på andre ting og livet går videre:-)

Det jeg har gjort er å sikre meg mob.nr og sendt mld om at dette forblir mellom oss!!! uffameg så gale vettu! nei det er ikke noe gøy når det blir sånn.

Tror ikke det er så mange andre her inne som fester og styra på som vi nei men å være omtrent avholds p.g.a babylaging tror jeg ikke er sunt!!ikke aktuelt for meg ihvertfall,trenger andre ting å tenke på også.

Jeg tok nå en test på lørdag og den var negativ selfølgelig tenkte jeg skulle informere deg om den kjedelige nyheten!

Jaja snakkes!

Negativ nå også?? Nei dette er merkelig. Prøvd igjen i dag da? og brukte du morgenurin? Håper, håper, håper.....

vi hadde sex, ja, men han kom ikke inni meg. Likevel er jeg full av angst for både det ene og andre. Konsekvenser av ubeskyttet sex er ikke så hyggelige.. Kondom er nemlig ikke oppfunnet her på bygda :o) Men jeg meldte med han i dag, og han hadde stor forståelse for min situasjon og skulle selvfølgelig ikke si noe til noen. i tillegg skal han til lege neste uke, så han kunne gjerne ta en test i samme slengen, sa han... Han var ganske sikker på at han var "ren" da. Skal jeg sjansen på det, eller bør jeg holde meg unna sambo til jeg får bekreftet det?? er så i tvil.... og vi som prøver å bli gravid...denne uka er jo den mest aktuelle. Åååååååååååååååååh.....att det går ann å være så dom!! graviditet er det gudsjelov lite sjans for, men har tatt angrepille for sikkerhets skyld. Lurer på om det påvirker sjangsen til graviditet senere i uka om el kommer sent....? Så teit å rote det sånn til!! Skal ALDRI gjøre det mer!! Skal hvertfall ikke fortelle sambo, han fortjener virkelig ikke dette! Desverre er det slik at jeg og denne fyren har en del felles venner, og neste helg skal vi i samme 30-årslag. så jeg unngår liksom ikke å bli minnet på det...

Håper det ikke er så mange som leser tråden vår...nå har jeg virkelig lagt ut... har du msn?

Men tilbake til deg.... er mensen fortsatt rar eller? er vel kanskje over nå, men ble den aldri normal? dettte er litt rart...tenk om neste test er positiv da!!!!!

Vet ikke helt hva du skal gjøre men jeg har sjansa på at de (de sier jeg!!!! ikke så mange altså!!) ikke hadde noen skumle sykdommer der nede og det har gått bra heldigvis. Men visst han der fyren er VELDIG singel og har sex med ny hver helg så er jo det mer usikkert da.Men syns det var bra av han å tilby å ta en test,ikke alle som hadde gjort det.

Det går nok bra skal du se.

har dessverre ikke snøring på om angrepillen har noe å si på EL men skulle jo ikke tro det da?! nei kjør på dere og sats alt!

Det var jammen godt å høre at du har fått avklart med han om å holde tett,(kan jo aldri vite med mannfolk)det er det beste for alle selfølgelig.

Det med neste helg..skal sambo være med?bare oppfør deg normalt og lat som ingenting,er ikke så enkelt men det går bedre med litt alkohol innabords før du stiller opp! Det hjelper med meg iallefall;-)

Mensen her er helt på bærtur ja...trur jeg klikka fullstendig i vinkel! Får vel ta en test gjen om et par dager om dette fortsetter,møkka lei av de testene nå.Eller en tur til legen kanskje,får se hva jeg finner ut.

jepp har msn men adressen min er en smule avslørende..har ikke lyst å legge det ut akkurat her!!

Forslag????

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...