Gå til innhold

April: gruer meg litt til i dag jeg!

Anbefalte innlegg

Jeg og alexandra skal fly til Trondheim i dag.. Og før elsket jeg jo å fly, men ikke etter at lille frøkna ble født.. Det gikk jo bra sist vi reiste til Trondheim, men gruer meg litt ekstra denne gangen..

Jaja, det går vel bra når vi først får kommet oss opp i flyet, tror ikke dere det?

Nei, må vel snart begynne å pakke.. kan ikke sitte her hele dagen.. hehe..

Ser dere om ei uke :o)

Stor klem fra

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6591795-april-gruer-meg-litt-til-i-dag-jeg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei du! Grur meg til første flyturen til Natalie jeg også.. grur meg forsåvidt hver gang, men litt ekstra når hun skal være med. Men men det er vel et år eller to til hun skal på flytur enda da! :)

God tur da!! :)

off, ja...vet!! Er kjempeskummelt syns jeg! Vi tok fly fra Bergen til Trondheim i august, og det var så nifst! Eller..var jo ikke noe problem, men inni meg ble det litt kaos..Tenk om at hvis atte... Snuppa var jo hos mine foreldre mens vi var vekke. Tenkte at tenk om vi dør nå, så kommer ikke snuppa til å huske oss en gang!!! ;( *snufs* Men det gikk jo fint, og stort sett så gjør det jo det.. :) Gruer meg ekstra ille til vi skal ha henne med på flyet og.. nei, nå har dere vel landa alt, så.. Ser du så fint det gikk?? (hehe..hva vet vel jeg.. )

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...