Mari+Lukas06+Vilde08*fødeklar Skrevet 7. oktober 2006 #1 Skrevet 7. oktober 2006 Vanlig eller? Ikke skriking, men surker og klager!
Mari+Lukas06+Vilde08*fødeklar Skrevet 7. oktober 2006 Forfatter #2 Skrevet 7. oktober 2006 Bare min eller :-) ? Er 5 uker i morgen! Til å bli sånn passe smårar av :-)
-carina- Skrevet 7. oktober 2006 #3 Skrevet 7. oktober 2006 Får han sove nok? Så fort man glemmer, gutten min er nå 11 uker. Men jeg mener å huske at min lille også var litt små-sutrete når han var rundt den alderen. Jeg tror faktisk at han fikk litt for lite søvn den gangen, jeg. Han var jo "avhengig" av å sove oppe på meg, og da ble det jo ikke så lange søvnperiodene av gangen. Da jeg endelig kunne begynne å få lagt ham til å sove i vogna si litt alene (rundt 6-7 uker) ble han mer fornøyd...
Gjest Skrevet 7. oktober 2006 #4 Skrevet 7. oktober 2006 Jenten vår var også sutrete på dagen på den alderen, det var nok pga søvn. Det gikk over når hun klarte å sovne for seg selv og i vognen på dagtid. Nå er det sutring på kvelden istedet, pga mye inntrykk og litt lite melk i brystene. Hun er 2 1/2 mnd nå...
Mari+Lukas06+Vilde08*fødeklar Skrevet 7. oktober 2006 Forfatter #5 Skrevet 7. oktober 2006 Ja du sier noe, er vanskelig å få han til å sove på dagtid! Vil sove oppå meg, og sovner hvis jeg legger meg sammen med han. Han ligger også sammen med meg om natten! Må nok finne på noe smart for at han skal få sove litt mer :-)
Mari+Lukas06+Vilde08*fødeklar Skrevet 7. oktober 2006 Forfatter #6 Skrevet 7. oktober 2006 Lykketrollet! Hadde også lite melk på kveldene, pumpet meg om natten og gav det på flaske til han på kvelden, etter pupp :-) Fungerer veldig fint :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå