Uwimana Skrevet 7. oktober 2006 #1 Skrevet 7. oktober 2006 hva med å ha et dib treff i oslo snart? noen som har lyst...
-carina- Skrevet 7. oktober 2006 #2 Skrevet 7. oktober 2006 Høres veldig hyggelig ut, det! ) (Onsdager har juli-klubben allerede DIB-treff...) Blir gjerne med på treff, jeg! )
Uwimana Skrevet 7. oktober 2006 Forfatter #3 Skrevet 7. oktober 2006 høres bra ut....hvor i oslo er du fra, og hvor gammel
-carina- Skrevet 7. oktober 2006 #4 Skrevet 7. oktober 2006 Er ikke fra Oslo, men bor i Oslo! ;o) Bor på Vestli nå... 32 år gammel... Flere som kunne tenke seg å være med på treff?
kosemoms♥med ny spire Skrevet 7. oktober 2006 #5 Skrevet 7. oktober 2006 Blir gjerne med på et treff jeg:-) Jeg hører også til på juli-klubb treffene, men vil gjerne bli kjent med enda flere hyggelige dib-mamma'r!!
-carina- Skrevet 8. oktober 2006 #6 Skrevet 8. oktober 2006 Littlebaby... Bli med oss på babykino, da vel? Vi skal gå på The devil wears Prada på Saga kino mandag 16/10. Møtes 1245 utenfor Saga... )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå