Gå til innhold

Noen med erfaring....?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Litt vanskelig det her....

På tirsdag ( uke 34-0 ) fikk jeg menssmerter, og regelmessige tak i mage/rygg. Ble rådet til å ringe føden, da jeg skal ha planlagt keisersnitt. Ringte føden og måtte komme med en gang for en sjekk. Hadde da en normal CTG, livmormunn var noe forkortet, og hadde en del slim, så de valgte og sende meg videre til fødeavdeling, (kun fødestue) der jeg bor.. Kjørte da 20 mil for å komme til denne avdelingen, da jeg kom dit ble jeg satt på CTG som var normal, og det hadde ikke skjedd noe nedentil. Så etter en time kunne jeg bare reise hjem..

På torsdag skulle jeg til jordmor på kontroll. Hadde da litt høyt blodtrykk 146/92, og ble sendt rett på fødestua igjen.... Der ble det tatt CTG og preklamsi prøver. CTG så fin ut, og de skulle ringe ang. prøvene mine.

På kvelden ringer de og spør hva blodtrykket mitt var på og at de skulle ringe videre til fødeavdelingen. Ble livredd og tenkte; nei ikke ned dit igjen nå da.. Så ringte de tilbake og sa at fødeavdelingen hadde godkjent prøvesvarene mine alikevel..

Det jeg nå lurer på er om det er noe med prøvene mine, men at det ikke er så store avvik at det bryr seg noe om det foreløpig??

Skal til jordmor igjen på torsdag, men fikk beskjed om at det var for lenge og vente så jeg måtte komme på fødestua på mandag for ny CTG, Blodtrykk og urinprøve...

Noen som vet hva jeg skal tro????

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...