Gå til innhold

Hvor lenge har vi igjen? Og hvordan er formen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er så voldsomt mye snakk om vekt, tynne vs tykke, hvem har "lov" til å være her, hvem har ikke. men det vi har felles, eller prøver å ha felles, er at vi er/ vil være gravide alle sammen!

Så hvor lenge har vi igjen, og hvordan er formen?

Jeg har 14 dager igjen, formen er ganske bra, litt sliten, men har vært på soppturer ( små) hver dag denne uka, og er rimelig klar for at barnet skal komme seg ut av meg, og la kroppen min ( innvendig) være i fred =)

Dere da?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har nå 108 dager igjen. Gleder meg veldig til å komme ned i et tosifret antall dager.

Sliter med et helvete av en bekkenløsning. Humper rundt på krykker og sover dårlig.

Er sliten nå.

Men den lille gutten min er så elsket alerede at jeg biter tennene sammen og humper videre. Hver gang jeg kjenner at han beveger på seg, er det verd det.

Skrevet

Har 113 dager igjen enda jeg... Formen er utmerket, litt sliten, men det skyldes nok svært mye jobbing på meg da vi er rimelig underbemannet på jobben for tiden. Har litt murringer i bekkenet om kvelden etter en lang arbeidsdag, og er litt småkvalm om morgenene i perioder med my stress...

Ellers er alt bra... =O)

Skrevet

har igjen 102 dager... Har forferdelige "gikt" smerter i ryggen og nedover rumpe og lår. Men ellers er alt flott...

Skrevet

Heia!

Blir jo en smule missunneslig når jeg ser hvor kort tid dere har igjen for jeg har 145 dager igjen jeg.......blæh.......

Venter hverdag på melding fra deg kleptopetra om det har blitt noe smått........Lyden på tlf står på hele tiden når jeg ikke er på jobb.

Forresten så skulle du sett meg nå.......man ser en mage og nesten ikke noe mer......Du hadde fått deg en god latter........Lillegutt spreller mye om dagen kjenner jeg......

Ha en fin helg alle sammen.

Skrevet

Hilham: Så lenge det spreler er det liv=) Så for meg en menneske-fyllt ballong etter din beskrivelse =P Jeg er klar til å holde ut til november, bare litt lei, og litt spent =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...